Mensen die er wonenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
wie woont er dan ook in een dorp
Des te meer reden om lekker thuis, bij de verwarming, met de top2000 aan niets te doen.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:10 schreef PzKpfw het volgende:
En wederom een dag lang die onophoudelijke schijtregen
Het feit dat er blijkbaar wel een Action is is het probleem hierquote:Op woensdag 27 december 2023 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie noemen allemaal alternatieven op die niet in het dorp zittenop de hema na dan, maar die heeft niet alles.
Stemrecht intrekken van mensen met zulke bordjes.quote:
Als er maar geneukt wordt.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
In dit huis wordt gelachen, gehuild, …
ik las: niets aan doenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Des te meer reden om lekker thuis, bij de verwarming, met de top2000 aan niets te doen.
Maar ze hebben wel alles, zelfs dingen waarvan ik niet wist dat het bestond. En inderdaad het ligt wel op een andere plek dan je verwacht en meestal naast de lollies met wietsmaakquote:Op woensdag 27 december 2023 11:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo’n rommelige winkel en kan bijna nooit vinden wat ik zoek.
Ach we doen er toch niets op uit toch? Ik blijf gewoon naar de Action gaan.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie noemen allemaal alternatieven op die niet in het dorp zittenop de hema na dan, maar die heeft niet alles.
Dat staat er dan weer niet op die bordjes.quote:
In dit huis, zijn geen bordjes, geen spreuken, en haten we de xenosquote:Op woensdag 27 december 2023 11:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Stemrecht intrekken van mensen met zulke bordjes.
quote:Op woensdag 27 december 2023 11:13 schreef matthijst het volgende:
Wat een troep.
Panfluitspelers van de supermarkt.
verkeerde keuze dusquote:
Gewoon 3x panfluit al gehoord vandaagquote:Op woensdag 27 december 2023 11:13 schreef matthijst het volgende:
Wat een troep.
Hebben ze lollies met wietsmaak?quote:Op woensdag 27 december 2023 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel alles, zelfs dingen waarvan ik niet wist dat het bestond. En inderdaad het ligt wel op een andere plek dan je bedenkt en meestal naast de lollies met wietsmaak
Ik kan er wel van genietenquote:Op woensdag 27 december 2023 11:13 schreef Tussle266 het volgende:
Part 2 is wel een beetje 'de studiohuur was zo hoog dus het moet maar', he?
Jij bent zelf een panfluitspeler van de supermarktquote:Op woensdag 27 december 2023 11:13 schreef matthijst het volgende:
Wat een troep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |