Beetje een one hit wonder jaquote:Op woensdag 27 december 2023 00:59 schreef TheVulture het volgende:
In 2019 was iedereen helemaal lijp dat deze man naar het ESF ging voor Finland, maar roemloos af door de zijdeur met een laatste plek in de halve finale
Beetje zoals wij met de Toppers?quote:Op woensdag 27 december 2023 00:59 schreef TheVulture het volgende:
In 2019 was iedereen helemaal lijp dat deze man naar het ESF ging voor Finland, maar roemloos af door de zijdeur met een laatste plek in de halve finale
Dit nummer heet 1381quote:Op woensdag 27 december 2023 00:59 schreef houdjemond het volgende:
Ik vergeet altijd hoe dit nummer heet
Jazekerquote:Op woensdag 27 december 2023 01:00 schreef TLC het volgende:
Zijn er al nummers van de Kets voorbij gekomen ?
quote:
Was-ie Shazambaarquote:Op woensdag 27 december 2023 00:59 schreef datismijnmening het volgende:
Nog net op tijd om te vragen welk nummer dit ook al weer is![]()
Hier moet je flink je best voor doen.quote:
tot morguhquote:Op woensdag 27 december 2023 01:02 schreef Gretzl het volgende:
Ik moet echt gaan slapen nu. Wou nog wel even door, maar niet verstandig. Veel plezier nachtdieren![]()
(andere nachten blijf ik wel gewoon langer as usal)
je laat WOD schieten?quote:Op woensdag 27 december 2023 01:02 schreef Gretzl het volgende:
Ik moet echt gaan slapen nu. Wou nog wel even door, maar niet verstandig. Veel plezier nachtdieren![]()
quote:Op woensdag 27 december 2023 01:02 schreef Gretzl het volgende:
Letterlijk elke wielervoorbeschouwing ooit van jouw handquote:Op woensdag 27 december 2023 01:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier moet je flink je best voor doen.
Trusten!quote:Op woensdag 27 december 2023 01:02 schreef Gretzl het volgende:
Legendaryquote:
Ja, ik heb nog wat verplichtingen in de ochtend. WOD gelukkig ook al genoeg gehoord in de V500, Witte Trui en dergelijkequote:
Ja, vandaar dat ik weet hoeveel moeite zoiets kost.quote:Op woensdag 27 december 2023 01:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Letterlijk elke wielervoorbeschouwing ooit van jouw hand
kut, helemaal niet aan gedacht.quote:Op woensdag 27 december 2023 01:04 schreef Kopiko het volgende:
Geen Gene Simmons-gifjes?
FOK! is een smakeloze site.
Trustequote:Op woensdag 27 december 2023 01:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik pak nog wel even TWOD mee en daarna taai ik ook af.
Trusten alvast mensen
quote:Op woensdag 27 december 2023 01:06 schreef Gretzl het volgende:
Oké ik pak dan WOD nog maar even snel mee tijdens het tandenpoetsen, mooie samenwerking met Lucius(meer vrouwenstemmen in de T2000 altijd goed)
Eva Vlaar is wel echt een lekker ding hoorquote:Op woensdag 27 december 2023 01:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Legendary![]()
[ afbeelding ]
De rest van m'n gifjes kan ik hopelijk posten als de cover daadwerkelijk voorbij komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |