Rondé is live ook gegroeid hoor. Eerste keer dat ik ze zag, in 2017 geloof ik, was het nog wat mager. Daarna iedere keer wat beterquote:Op woensdag 27 december 2023 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Di-Rect met Marcel Veenendaal schaal ik toch wel een paar tandjes hoger in dan Rondé. Die zangeres kan het live soms ook niet brengen namelijk.
uit mn neus te vreten of zo, ik was toen 9.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:43 schreef Gretzl het volgende:
Overbodige benefietriedel
Dan was deze toch een stuk grappiger (met zoveel hilarische regels![]()
![]()
)
Dus waar waren jullie toen je het nieuws hoorde over de Tsunami op Tweede Kerstdag 2004?
Kan het niet laten om deze ook nog even te droppen dan (alles kan, alles magquote:Op woensdag 27 december 2023 00:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
"Een oceaan van verdriet
Vraagt om meer dan een lied...
Maar toch."
BWHAHAHAHA
OH OH OH OH EN:
"Het gaat om grote bakken geeeeeeld die nodig zijn
- maar alscje een beetje geeft, dan is dat ook... O-kay..."
Ja op dat moment ga je gewoon inzien dat er nog veel grotere gedrochten zijn dan het f*cking Koningsliedquote:Op woensdag 27 december 2023 00:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Fuck. Ik denk dat ik oprecht meer dan die 2 stukken nog weet, en nagenoeg het hele nummer kan opdreunen![]()
Het gaaaaat om besef, besef van waarde, van elk leven!quote:Op woensdag 27 december 2023 00:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kan het niet laten om deze ook nog even te droppen dan (alles kan, alles mag)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee maar echt; het Koningslied was erger. Artiesten voor Azië was gewoon de eerste. Dan had je nog 'De Zon' tijdens de coroon crisis. Dat was écht de allerergste. Weet ook gewoon niet meer hoe die verder ging.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja op dat moment ga je gewoon inzien dat er nog veel grotere gedrochten zijn dan het f*cking Koningslied
Ik vond het Koningslied nog wel iets erger dan Als Je Iets Kan Doen eigenlijkquote:Op woensdag 27 december 2023 00:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja op dat moment ga je gewoon inzien dat er nog veel grotere gedrochten zijn dan het f*cking Koningslied
Dat bestaat niet.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Deze man weet.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vond het Koningslied nog wel iets erger dan Als Je Iets Kan Doen eigenlijk
Iets?quote:Op woensdag 27 december 2023 00:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vond het Koningslied nog wel iets erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |