Hier ook niet hoorquote:Op woensdag 27 december 2023 00:00 schreef ijs_beer het volgende:
Die liefde voor Spinvis heb ik nooit helemaal begrepen
Het Incident? Ik denk dat dat 2016 was?quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:59 schreef houdjemond het volgende:
Heeft iemand even linkje van dat we de dochter van Dikke Rick helemaal digitaal afzeken?
Op zich wordt in dit topic inderdaad niet veel minder bier gedronken dan in de kroegquote:Op woensdag 27 december 2023 00:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja klinkt gezonder dan 4000 posts hier
Spinvis is wel een van de meer gemengde artiesten op dit forum qua liefhebbers vs hatersquote:Op woensdag 27 december 2023 00:00 schreef ijs_beer het volgende:
Ik vind het ook pretentieuze shit. Sorry hoor.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:00 schreef ijs_beer het volgende:
Dit, moeilijk doen om het moeilijk doenquote:Op woensdag 27 december 2023 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind het ook pretentieuze shit. Sorry hoor.
Geen Ten Ach grapjes kunnen maken.quote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 27 december 2023 00:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Fuck, ik heb een topuur (en De Waarheid) gemist![]()
![]()
Inclusief stemplaat 'Niet voor het laatst' van Rob. Ik ga wel echt waardeloos om met mijn stemplaten. En Billy Joels Scenes from an Italian Restaurant, vannacht om 04:00, dat is wel echt schandalig.
Lijst uitprinten en stemplaten markeren.quote:Op woensdag 27 december 2023 00:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Fuck, ik heb een topuur (en De Waarheid) gemist![]()
![]()
Inclusief stemplaat 'Niet voor het laatst' van Rob. Ik ga wel echt waardeloos om met mijn stemplaten. En Billy Joels Scenes from an Italian Restaurant, vannacht om 04:00, dat is wel echt schandalig.
maar maar maar Nederlandse trainerquote:Op woensdag 27 december 2023 00:02 schreef Gretzl het volgende:
Het is wel echt komkommerren als de nieuwslezer van het 0:00 journaal de tijd moet vullen met een item over de uitslag van een subtopper in de Premier League![]()
![]()
Ik vond een of andere kutenquete van het longfonds vreemderquote:Op woensdag 27 december 2023 00:02 schreef Gretzl het volgende:
Het is wel echt komkommerren als de nieuwslezer van het 0:00 journaal de tijd moet vullen met een item over de uitslag van een subtopper in de Premier League![]()
![]()
Dit, doe dan een korter nieuwsberichtquote:Op woensdag 27 december 2023 00:02 schreef Gretzl het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |