Heiligheidsschennis!quote:
Werd pas leuk toen die ging zinkenquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:18 schreef livelink het volgende:
Verschrikkelijk nummer, verschrikkelijke film...
Past wel bij de dj danquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:19 schreef Evenstar het volgende:
Wat een uur .... gisteren had hij ook al een kut uur.
Zelf vind die t wel leuk als ik het zo ziequote:Op dinsdag 26 december 2023 23:19 schreef Evenstar het volgende:
Wat een uur .... gisteren had hij ook al een kut uur.
Spoiler Alert!quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Werd pas leuk toen die ging zinken
Des te frustrerender als je ziet wat voor meuk er wel in staat.quote:
Alleen omdat het een Marokkaan is zekerquote:
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:20 schreef Zorro het volgende:
Ik wou heel graag mee naar Titanic.
Wist ik veel. Ik had vaker gelezen over dat schip en alles en dacht dat het een soort uitgebreide documentaire was., een verfilming van de werkelijkheid. Wist ik veel dat er meer dan de helft van de tijd zo'n klef verhaal in zat geplakt.
Dat was wel jammer.
Wel de tieten van Kate gezienquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:20 schreef Zorro het volgende:
Wist ik veel. Ik had vaker gelezen over dat schip en alles en dacht dat het een soort uitgebreide documentaire was., een verfilming van de werkelijkheid. Wist ik veel dat er meer dan de helft van de tijd zo'n klef verhaal in zat geplakt.
Dat was wel jammer.
Wel 'Zondag' dan graagquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:15 schreef Szura het volgende:
Rob komt op de lijst voor 2024
Samen met Bassie
Heel veel ook gewoon niet waar, in het echt werden mensen helemaal niet eerder gered omdat ze uit een bepaalde sociale klasse kwamen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:20 schreef Zorro het volgende:
Dat was wel jammer.
Vind hem vooral erg nietszeggendquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Alleen omdat het een Marokkaan is zeker
mijn zusje ging met mijn zwager naar die film toen ze nog verkering hadden. zij janken aan het einde.. zegt hij: wat zit je nou te janken? je wist toch hoe het afliep?quote:
Terecht, mooie vrouw die Kate in Titanicquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
ik was als kind echt iets te verslaafd aan die film trouwens. Was zo'n fase. Oh en Kate winslet als 12 jarige naakt zien was ook best cool
Dat hielp me door de film heenquote:
Toen vond ik het ook nog vreselijk. Dat zinken duurde uren. Ik kon op een gegeven moment alleen maar hopen dat het snel over zou zijn en dat iedereen verdronk.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Werd pas leuk toen die ging zinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |