abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212087052
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 07:45 schreef Bezorgertje het volgende:
Er ligt hier weer een verse lading sneeuw. Al verschillende bezorgers thuis na valschade. Berichten van postnl: nul. Wat een baan..
ja ik zal het even kort samenvatten: denk aan je eigen veiligheid,we zetten het door,doei zoek het maar uit,groeten vanuit de warme kantine.
pi_212087390
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 09:21 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
ja ik zal het even kort samenvatten: denk aan je eigen veiligheid,we zetten het door,doei zoek het maar uit,groeten vanuit de warme kantine.
En dan een enorme lading pcl erbij en wat controlekaartjes met een scannertje erop. Je blijft lachen.
pi_212093253
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 09:45 schreef Bezorgertje het volgende:

[..]
En dan een enorme lading pcl erbij en wat controlekaartjes met een scannertje erop. Je blijft lachen.
ja en zelf maken ze er een puinhoop van,ze controleren juist de verkeerde mensen.
Kramerinca komt uit het sneeuwgebied,ben benieuwed hoe het daar verlopen is,gelukkig gaat de temperatuur rap omhoog.Buitenwerk zoals ons,is een drama in de winter.
pi_212095941
Vandaag 5 poststukken zichtbaar in de app waarvan 4 met een 24 uurs sticker maar zoals bijna elke daldag tegenwoordig niks bezorgd. Wordt dus pas morgen. Sowieso raar dat ze aangeven naar streven bezorgen binnen 3 werkdagen. De post is zo onbetrouwbaar geworden ondanks al jullie inzet.
  vrijdag 19 januari 2024 @ 22:33:40 #130
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_212097325
Het is ook weer een drama met aanleveren van post. Vandaag had ik bijna niks op mijn daldag. En gisteren 1 tas grote post ipv de 3 die ik normaal heb. Bijna geen tijdschriften behalve de extra aangekondigde. Maar van de standaard bladen was er bijna niks.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_212097775
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 22:33 schreef V__L_N het volgende:
Het is ook weer een drama met aanleveren van post. Vandaag had ik bijna niks op mijn daldag. En gisteren 1 tas grote post ipv de 3 die ik normaal heb. Bijna geen tijdschriften behalve de extra aangekondigde. Maar van de standaard bladen was er bijna niks.
en de x wijken zijn morgen weer mega(loterij)
pi_212099199
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 22:54 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
en de x wijken zijn morgen weer mega(loterij)
Totaal tegen de verwachting in maakt het dus helemaal geen verschil dat de zaterdag ook voor de x-wijken nu een officiële daldag is. Er worden nog steeds grote mailings op die dag ingepland. Wie had dat ooit aan kunnen zien komen.
pi_212111278
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 06:42 schreef Rafierafie het volgende:

[..]
Totaal tegen de verwachting in maakt het dus helemaal geen verschil dat de zaterdag ook voor de x-wijken nu een officiële daldag is. Er worden nog steeds grote mailings op die dag ingepland. Wie had dat ooit aan kunnen zien komen.
ja vandaag best wat van die gein,en het was zeer koud.
pi_212119123
Controlekaartjes met scannertje erop behandel ik net als alle andere items met scannertje; niet scannen en door de brievenbus.
Alle scanpruducten zijn gelijk, maar sommige scanproducten zijn meer gelijk dan andere. Ja ja.
pi_212143795
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 16:57 schreef ophaling10 het volgende:

[..]
ze hebben elkaar wel gevonden idd een drama werkgever:https://nl.indeed.com/cmp/General-Logistics-Systems-4/reviews
Dat kan je denk ik over elk pakketbedrijf wel vinden. Als bedrijf dat veel pakketten verstuurt ben ik over GLS overigens een stuk meer tevreden dan over PostNL.

Maar ik denk dat PostNL zich wel met betere dingen bezig kan houden dan pakketkluizen gaan verhuren aan concurrenten… bijvoorbeeld zorgen dat ze wel weer de 95% halen in plaats van dat droevige 82%, zorgen dat het werk weer leuk is, etc.
pi_212145494
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 19:11 schreef wbwb het volgende:
zich wel met betere dingen bezig kan houden dan pakketkluizen gaan verhuren
ja er zitten duizenden te wachten op een nieuwe cao,idd met het wielrennen iedere dag lees je er wel iets over,
dat is allemaal veel belangrijker dan de bezorgdivisie.
pi_212161263
80 euro erbij met een 15 uurs contact (en mivt). Daar kan geen cao tegenop.
pi_212161937
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 07:30 schreef Bezorgertje het volgende:
80 euro erbij met een 15 uurs contact (en mivt). Daar kan geen cao tegenop.
ja dit zeer :) straks komen ze weer met gezemel dat het minder wordt,kun je 2 wijken voor 1 doen.
pi_212166108
Hier komen volgende week 3 of 4 nieuwe mensen kijken. Ik ben benieuwd hoeveel er blijven…
  donderdag 25 januari 2024 @ 16:28:55 #142
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_212166109
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 16:05 schreef Huettenwirt het volgende:
Controlekaartjes met scannertje erop behandel ik net als alle andere items met scannertje; niet scannen en door de brievenbus.
Alle scanpruducten zijn gelijk, maar sommige scanproducten zijn meer gelijk dan andere. Ja ja.
Zo'n kaartje ontvangen. Wat een idiote werkverschaffing van postnl. en een brievenbus vervuiling, om nog maar te zwijgen van de milieu-vervuiling.
pi_212166620
Volgende week weer loterijpost op zaterdag erbij, gaat zo wel hard met die uitzondering zaterdagen....
pi_212166765
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 16:28 schreef wbwb het volgende:
Hier komen volgende week 3 of 4 nieuwe mensen kijken. Ik ben benieuwd hoeveel er blijven…
ja kijken niet kopen :) de meest simpele binnenbaan doet nu nog meer.Dan ga je niet op eigen kosten buiten lopen rondsjouwen.
pi_212166779
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 16:28 schreef tanteklara het volgende:

[..]
Zo'n kaartje ontvangen. Wat een idiote werkverschaffing van postnl. en een brievenbus vervuiling, om nog maar te zwijgen van de milieu-vervuiling.
die dingen moeten ze ,zolang ze zelf niet de boel op orde hebben,direct afschaffen.a.s. week wordt weer een druk festijn,of niet de post wordt steeds minder :)
pi_212166790
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 17:52 schreef the_X het volgende:
Volgende week weer loterijpost op zaterdag erbij, gaat zo wel hard met die uitzondering zaterdagen....
afgelopen za idd veel te veel,en met onrealistische tijden al bijna een jr
  donderdag 25 januari 2024 @ 22:43:55 #147
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_212170956
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 16:28 schreef tanteklara het volgende:

[..]
En een ellende voor de bezorger die 90% van de tijd al de ellende over zich heen krijgt over de slechte kwaliteit die er vanuit binnen komt. Ik kreeg laatst al een keer "deze kan je wel bezorgen, maar mijn tv-gids is alweer te laat"...

Overigens weet ik op dit moment echt niet wat de puinhoop is. Vorige week donderdag 1 tas grote post van de normaal 2,5/3. Geen idee waar de rest was. Dinsdag geen grote post. Vandaag 2 tassen groot. Ben benieuwd wanneer dat komt opdraaien allemaal.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_212171124
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:43 schreef V__L_N het volgende:

[..]
En een ellende voor de bezorger die 90% van de tijd al de ellende over zich heen krijgt over de slechte kwaliteit die er vanuit binnen komt. Ik kreeg laatst al een keer "deze kan je wel bezorgen, maar mijn tv-gids is alweer te laat"...

Overigens weet ik op dit moment echt niet wat de puinhoop is. Vorige week donderdag 1 tas grote post van de normaal 2,5/3. Geen idee waar de rest was. Dinsdag geen grote post. Vandaag 2 tassen groot. Ben benieuwd wanneer dat komt opdraaien allemaal.
Ja, ik snapte daar ook nooit iets van. Het is ook gewoon niet leuk meer zo.
pi_212173937
Hebben ze nu wel op het loonstrookje het loon aangepast, of staat er nog zo'n 'aanvulling tot minimumloon'?
  vrijdag 26 januari 2024 @ 15:48:39 #150
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_212176968
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 10:48 schreef Bladblazer het volgende:
Hebben ze nu wel op het loonstrookje het loon aangepast, of staat er nog zo'n 'aanvulling tot minimumloon'?
Dat hebben ze een tijdje geleden al veranderd omdat het iets te veel problemen opleverde. Naar zeggen gingen wat te veel mensen hr bellen om uitleg.
Loesje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')