Een bonbon? Mag altijd!quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een bonbon bij een kop thee. Laatste avond van kerst mag dat.
Hollandse garnalen cocktail en Italiaanse tiramisu. Heel Aziatisch inderdaad.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Hollandse garnalencocktail.
En vriend deed het toetje; frozen tiramisu.
Leuk zo'n Aziatisch diner!!
Ziet er wel heel mooi uit hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een bonbon? Mag altijd!
Ik had vandaag 2 bonbons + 2 glaasjes advocaat met slagroom
Kerstdiner met ouders en vriend gehad bij mij. Wens was Aziatisch.
Ik maakte hoofd; cha siu, ajam ketjap (beide goed gelukt, zo blij), biryani en sperziebonen met paddenstoelen en hoisin.
Nou... Mijn moeder had voorgerecht: Hollandse garnalencocktail.
En vriend deed het toetje; frozen tiramisu.
Leuk zo'n Aziatisch diner!!
Helaas alleen foto van het dessert;
[ link | afbeelding ]
De helft is overgebleven hiervan.
We zijn er weer ingetuind. g had de temperatuur wegens doorgaren en droog worden van het vlees (dat er echt wel goed uitzag) lager gehouden. Ondanks dat was het toch droog. Jammer!quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoor graag jullie review over dit k&k'tje van de Appie
quote:Op woensdag 27 december 2023 07:46 schreef Blues het volgende:
[..]
We zijn er weer ingetuind. g had de temperatuur wegens doorgaren en droog worden van het vlees (dat er echt wel goed uitzag) lager gehouden. Ondanks dat was het toch droog. Jammer!
Zuurvlees is altijd lekker, en zoveel verschillende smaken. Heb het leren eten toen mijn vader het zelf maakte toen hij nog leefde. Maar ook op bezoek bij opa en oma op de terugweg als ik het me goed herinner in Tegelen op het marktplein? Kleine friettent met zelfgemaakte friet en de zuurvlees daaroverheen die ze daar maakten. Die was weer anders van smaak maar nog steeds zo lekker. Het is wel frietje stoofvlees 2.0quote:Op donderdag 28 december 2023 15:18 schreef foodlover het volgende:
Gisteren een restant zuurvlees, met aardappelpuree en doperwten wortelen.
Straks spinazie a la crème gekookte aardappelen en kipfiletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |