Uitstekend aperitiefje.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:14 schreef Szura het volgende:
Twee tripels en twee quadruples op. De avond kan beginnen.
Ik ben de kroeg weer ingedokenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt, en een vedette als @:dagoduck moet zijn ware vorm nog tonen.
Enigszinsquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Al begonnen met de drank?
Valt nog mee dat er geen sprake is van nummer 37 dit jaarquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:13 schreef MTheBassman het volgende:
Queen staat er niet heel veel in volgens mij.
Van inkel mogen ze bij een kerstboomverbranding mee oprokenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ff wachten op Van Inkel vanaf 12, als die gaat Walsen kan je lekker gaan atten.
Daarvoor ook al.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sinds die film staat er echt teveel Queef in
voor het eerst dat je dronken bent tijdens de top 2000 of niet?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:15 schreef ok01 het volgende:
Ik ben wel godvergeten dronken van wijn, dus als mensen dingen van me willen weten nu, dit is je moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
daarvoor was het hartstikke prima ja. Nu is het echt een Queen overload. Vooral die laatste drie dagen zijn ze zowat 1 keer in de 2 uur te horen lijkt wel. Prima band maar er staan wel echt iets van 10 onnodige noteringen in, minstens.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sinds die film staat er echt teveel Queef in
quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:13 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Op de laptop vind ik veel relaxter. Heb het wel eens mobiel geprobeerd, maar daar was ik snel klaar mee.Eens. Ik schakel alleen over naar mobiel als het echt teveel gedoe is om m'n laptop van hot naar her te slepen (voornamelijk buitenshuis) en ik toch wel graag nog het nodige blijf meelezen/-posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de nacht en vroege ochtend is dat redelijk te doen, maar de rest van de uren vind ik het tempo eigenlijk te hoog om nog fijn om de mobiel alles goed mee te kunnen krijgen.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik moet wel zeggen dat ik oprecht wel opgewonden werde van Led Zeppelin vanmorgen, maar was op dat moment niet aangeschotenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heeft alcohol invloed op je hoeveelheid geile momentjes van muziek?
Ben jij in je eentje verantwoordelijk voor meer of minder dan 5% van de omzet van Helderse horeca?quote:
Ik ben hetero en werd dat ook, led zeppelin doet dat met je.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:17 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik oprecht wel opgewonden werde van Led Zeppelin vanmorgen
Zorgt aangeschoten zijn bij jou voor epic fucks of epic fails?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:15 schreef ok01 het volgende:
Ik ben wel godvergeten dronken van wijn, dus als mensen dingen van me willen weten nu, dit is je moment
Hoe kom je aan je username? Zit er nog een speciale betekenis achter?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:15 schreef ok01 het volgende:
Gewoon alle posities maal 2 doen (>2000 = eruit) en dan is het redelijk terecht.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
daarvoor was het hartstikke prima ja. Nu is het echt een Queen overload. Vooral die laatste drie dagen zijn ze zowat 1 keer in de 2 uur te horen lijkt wel. Prima band maar er staan wel echt iets van 10 onnodige noteringen in, minstens.
Ik snap wel dat ze zeiden: Laat iemand anders dat maar doenquote:
Openbare park alleen nogquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zijn er nog meer plekken naast een openbaar toilet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |