Ook nog zoiets ja. Al zijn heel veel regels belachelijk slecht.quote:Op zondag 31 december 2023 18:33 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Waar vaak ook nog consumentenvuurwerk wordt geschoten vanwege de idiote afstanden die moeten in Nederland.
Welke raad je aan?quote:Op zondag 31 december 2023 13:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom? doe je huisdier gewoon gehoorbescherming op?
huh, het ging eerst nog door vanmiddag beslist.quote:Op zondag 31 december 2023 16:38 schreef Stoorzendert het volgende:
De shows in Rotterdam zijn alweer afgelastTop! zo'n gemeentelijk vuurwerk
![]()
het gaat in rotterdam toch gewoon doorquote:Op zondag 31 december 2023 17:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nu twijfel ik. De vroege shows zijn op verschillende plekken afgelast. De header is dit;![]()
[ afbeelding ]
Ja, aan het geknal te horen is het droog.quote:Op zondag 31 december 2023 20:21 schreef Frutsel het volgende:
Vooralsnog droog en beetje wind. Prima stookweer. Potten doen het goed.
Moet ook want ik heb nog een pot of 150 te gaanquote:Op zondag 31 december 2023 20:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja, aan het geknal te horen is het droog.
quote:Op zondag 31 december 2023 20:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet ook want ik heb nog een pot of 150 te gaan
Dan heeft ie geluk dat ie het na kan vertellenquote:Op zondag 31 december 2023 20:56 schreef tja77 het volgende:
Net een filmpje gezien dat een vader in de voortuin een shell wilde schieten. Klapt dat ding half tegen z’n kanis aan. Moeder de vrouw (volgens mij) staat te filmen en 2 kinderen van een jaar of 5/6 zien papa knockout gaan.
Godver wat een imbeciel
Zo op het oog was het een niet al te grote shell (2/2.5“) en op de aftermath foto’s leek het een schampschot te zijn. Maar die knakker mag van geluk spreken.quote:Op zondag 31 december 2023 21:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan heeft ie geluk dat ie het na kan vertellen
De fuck?quote:Op zondag 31 december 2023 20:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet ook want ik heb nog een pot of 150 te gaan
Zoiets. Aan grote en kleine.quote:Op zondag 31 december 2023 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De fuck?![]()
Heb je een maandsalaris aan kleine potten uitgegeven of wat?
Serieus??quote:Op zondag 31 december 2023 20:56 schreef tja77 het volgende:
Net een filmpje gezien dat een vader in de voortuin een shell wilde schieten. Klapt dat ding half tegen z’n kanis aan. Moeder de vrouw (volgens mij) staat te filmen en 2 kinderen van een jaar of 5/6 zien papa knockout gaan.
Godver wat een imbeciel
Dat zou me wat ver gaan, maar ik wens je veel plezierquote:Op zondag 31 december 2023 22:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zoiets. Aan grote en kleine.
Van genieten zolang het nog kan.
Filmpje staat op Dumpert en idd heeft mazzel dat die het overleefd heeft omstanders hadden niks wat te zien was. Over Limburg is nog steeds niet bekend wat het was.quote:Op zondag 31 december 2023 22:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Serieus??
Dan heeft ie echt mazzel gehad. En omstanders niets???
Is al bekend om wat voor vuurwerk het bij die dode in Limburg was?
Komt goed!quote:Op zondag 31 december 2023 22:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou me wat ver gaan, maar ik wens je veel plezier
quote:Op zondag 31 december 2023 22:54 schreef ipa84 het volgende:
Die Funke bollers D zijn erg leuke knallers als je toch knalvuurwerk wilt hebben maar geen zware zooi. Ze gaan echt hard voor een buskruit knaller (en geven een hoop rotzooi).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |