Heb je je al ingeschreven voor de inburgeringscursus of blijf je deze vermoeiende act nog even volhouden?quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is toch en
helemal andere lied
Het is een duo, niet een iemand.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iemand die zich Gnarls noemt heeft zijn rechten wel verspeeld.
Met een Lindsey solo, daarom…quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jamaar dat is een ander liedje.
Evengoed gaaf
mn neefje op t podium op school met het kerstverhaalquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:29 schreef peaceman het volgende:
Wat is het beste optreden wat jullie dit jaar gezien hebben?
dat komt omdat dat ook zo is.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb t idee dat ik al heel veel Bee Gees heb gehoord
Mocht hij de ezel zijn?quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn neefje op t podium op school met het kerstverhaal
luistertip: morning of my life (live versie)quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:29 schreef Zorro het volgende:
Weer een leuke Bee Gees.
Zo'n band die iedere keer toch weer leuker is dan je dacht.
Nou iemand heeft de naam bedacht toch?quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is een duo, niet een iemand.
Omdat hun grote hit natuurlijk Stayin' Alive is, wat een hele andere stijl is dan dit oudere werk van zequote:Op dinsdag 26 december 2023 18:29 schreef Zorro het volgende:
Weer een leuke Bee Gees.
Zo'n band die iedere keer toch weer leuker is dan je dacht.
Ik moet diep graven.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:29 schreef peaceman het volgende:
Noteertquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
luistertip: morning of my life (live versie)
de herbergierquote:
Living Colour…quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:29 schreef peaceman het volgende:
Jamaar ik weet dat en toch als ik ze hoor zijn ze leuker dan ik zo in mijn hoofd denk.quote:Op dinsdag 26 december 2023 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat hun grote hit natuurlijk Stayin' Alive is, wat een hele andere stijl is dan dit oudere werk van ze
Weet je, als Zorro em noteert, dan doe ik dat ook gewoonquote:Op dinsdag 26 december 2023 18:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
luistertip: morning of my life (live versie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |