Ze heeft geen fillers en duck lips, waar hij kennelijk op valt.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:54 schreef JOHANK88 het volgende:
Saul zegt dat hij in een bar nooit op iemand als Kelsey af zou stappen.
Hij bedoelt dat ze niet knap genoeg is voor hem?
Maar -ben ik blind?- ze is toch een bovengemiddeld mooie vrouw?
Hij bedoelt dat hij zelf eerder op een man af zou stappen, in een bar?
Waarom die obsessie?quote:Op zondag 31 december 2023 14:38 schreef Bever_NL het volgende:
Maar waar ik dan wel weer benieuwd naar ben, is hoe het veulen Benjamin de romantische nacht met de ervaren dekhengst Joshua doorstaan heeft.
De volgende ochtend enigszins moeilijk lopend?, dan wel teder maar toch volledig uiteen getrokken?
Dit werd z'n eerste relatie toch (Benjamin), of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op zondag 31 december 2023 14:38 schreef Bever_NL het volgende:
Heb geen abonnement en kan dus niet voorruitkijken
Maar waar ik dan wel weer benieuwd naar ben, is hoe het veulen Benjamin de romantische nacht met de ervaren dekhengst Joshua doorstaan heeft.
De volgende ochtend enigszins moeilijk lopend?, dan wel teder maar toch volledig uiteen getrokken?
We weten het <nog> niet.
Grow up man.quote:Op zondag 31 december 2023 14:38 schreef Bever_NL het volgende:
Heb geen abonnement en kan dus niet voorruitkijken
We weten het <nog> niet.
geen relatie hebben gehad betekent niet meteen maagd zijn natuurlijk.quote:Op zondag 31 december 2023 16:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dit werd z'n eerste relatie toch (Benjamin), of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ah ja, is ook zo.quote:Op zondag 31 december 2023 17:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
geen relatie hebben gehad betekent niet meteen maagd zijn natuurlijk.
Omdat er per week nieuwe afleveringen worden opgezet? Dus 2 januari zullen er denk ik weer nieuwe zijn.quote:
1 januari. Vannacht na nieuwjaar. Op maandag.quote:Op zondag 31 december 2023 17:51 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Omdat er per week nieuwe afleveringen worden opgezet? Dus 2 januari zullen er denk ik weer nieuwe zijn.
Top, iets te doen straks!quote:Op zondag 31 december 2023 17:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
1 januari. Vannacht na nieuwjaar. Op maandag.
Ik zag dat vertrek ook echt niet aan komen!quote:Op maandag 1 januari 2024 23:20 schreef Revanches het volgende:
Rustig hier!
Wat stuurt Guido Elsje lomp weg zeg..
Ik ben afgehaakt. Eerste seizoen was kneuterig top, daarna te veel bemoeienis van regie en sensatiebeluste casting.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |