ja ik moet mn laptop en externe scherm nog weer kolaar zetten, nog geen zin anquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja werk. Schijnt morgen weer te moeten
Oh jij ruimt dat op?quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik moet mn laptop en externe scherm nog weer kolaar zetten, nog geen zin an
Die is uit het juiste hout gesnedenquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:32 schreef MTheBassman het volgende:
sow, die chris wood heeft een paar lekkere goals gemaakt tegen nieuwkasteel
Had gezien dat het 1-0 stond...quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:32 schreef MTheBassman het volgende:
sow, die chris wood heeft een paar lekker goals gemaakt tegen nieuwkasteel
Die drie dagen neem je anders gewoon vakantie op tochquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Medelijden met mensen die morgen moeten werken
Ik dacht Zoutelandequote:Op dinsdag 26 december 2023 16:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Haus am See origineel is beter
Wij houden de economie draaiende voor de paupersquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Medelijden met mensen die morgen moeten werken
Messi was er niks bij als je die 1-2 en 1-3 even terugkijktquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had gezien dat het 1-0 stond...
Kijk ik even later, huh wat 1-3?
normaal niet maar had vanaf 15dec vakantie en er kwamen eters. aangezien de boel op de eettafel staat was het wel handig dat er af te halen. dus meteen die vrijdagavond gedaan en vanavond dus pas weer de boel er opquote:
zeker weten dat het niet half is?quote:
Die man heeft zo'n ontzettend fijn stemgeluidquote:
hij heeft ook een paar aardige drum philsquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die man heeft zo'n ontzettend fijn stemgeluid
Heeft phil goeds gedaan voor de muziekquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hij heeft ook een paar aardige drum phils
oh echt? Wist ik niet.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:35 schreef Ferdo het volgende:
Was in 2018 best een verrassende binnenkomer, maar houdt het tot nog toe goed vol.
Nog altijd moeten we het met één nummer uit het PG-tijdperk doen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik herhaal nog maar eens een keer dat Supper's Ready ook in de lijst moet!
Mario.quote:
Op het album is het een tweeluik met Second Home By The Sea, ruim elf minuten Genesis-genot.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Op het album is het een tweeluik met Second Home By The Sea, ruim elf minuten Genesis-genot.
Het is ronduit schandalig. Nederland is een...quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nog altijd moeten we het met één nummer uit het PG-tijdperk doen.
Hoe is je kerst?quote:
Idd, Vice city zekerquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:38 schreef Isorden het volgende:
Had Ruud het nou over GTA3? Denk dat degene die dat ingezonden had toch echt VC bedoeld hoor
Of die had het gewoon zelf niet meer goed op zijn geheugenkaart staanquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:38 schreef Isorden het volgende:
Had Ruud het nou over GTA3? Denk dat degene die dat ingezonden had toch echt VC bedoeld hoor
En daardoor uit het veld bent geslagen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:38 schreef MTheBassman het volgende:
oh ja, het nummer waarvan ik altijd vergeet van wie het is.
Dat lijkt me ook. De eighties druipen echt van dat spel af.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:38 schreef Isorden het volgende:
Ja en in GTA3 zat er uberhaupt geen bekende muziek op de radio volgens mij.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. De eighties druipen echt van dat spel af.
In het busje naar Italië?quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:41 schreef BillDauterive het volgende:
Green Green Grass of Home.![]()
![]()
![]()
Dit zong mijn moeder altijd mee
Max is het volgende nummer pas.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Plaatje gestegen dankzij MaxGod
Je verwacht het niet hequote:Op dinsdag 26 december 2023 16:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Zeg jongens, Max komt straks pas, hoor
Verstappen is sneller dan z'n voornaam.quote:
Lijstmanipulatie!quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:44 schreef Zorro het volgende:
Wat een ongelofelijk stom toeval dat dit achter elkaar staat he!
Die race weer eens in de herhaling kijkenquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
No mikey no this is so not right!
[ afbeelding ]
Jammer dat er nu 2 nummers tussen Max en Mercedes Benz zittenquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
No mikey no this is so not right!
[ afbeelding ]
Of gewoon niet slapenquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:47 schreef hollandia02 het volgende:
De tering, slapen om half 3, wakker worden om half 5….
Alleen de samenvatting is elke keer weer kippenvelquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die race weer eens in de herhaling kijken
Ja ik bedoel 14 uur dus.quote:
Het hele Live Topic werd gekquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Alleen de samenvatting is elke keer weer kippenvel
Was een prima verjaarscadeau voor me dat jaar
Dat idee klopt wel.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:48 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb niks met F1. Sowieso heb ik het idee dat meesten in NL het pas zijn gaan kijken toen Max kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |