ja ik moet mn laptop en externe scherm nog weer kolaar zetten, nog geen zin anquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja werk. Schijnt morgen weer te moeten
Oh jij ruimt dat op?quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik moet mn laptop en externe scherm nog weer kolaar zetten, nog geen zin an
Die is uit het juiste hout gesnedenquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:32 schreef MTheBassman het volgende:
sow, die chris wood heeft een paar lekkere goals gemaakt tegen nieuwkasteel
Had gezien dat het 1-0 stond...quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:32 schreef MTheBassman het volgende:
sow, die chris wood heeft een paar lekker goals gemaakt tegen nieuwkasteel
Die drie dagen neem je anders gewoon vakantie op tochquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Medelijden met mensen die morgen moeten werken
Ik dacht Zoutelandequote:Op dinsdag 26 december 2023 16:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Haus am See origineel is beter
Wij houden de economie draaiende voor de paupersquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Medelijden met mensen die morgen moeten werken
Messi was er niks bij als je die 1-2 en 1-3 even terugkijktquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had gezien dat het 1-0 stond...
Kijk ik even later, huh wat 1-3?
normaal niet maar had vanaf 15dec vakantie en er kwamen eters. aangezien de boel op de eettafel staat was het wel handig dat er af te halen. dus meteen die vrijdagavond gedaan en vanavond dus pas weer de boel er opquote:
zeker weten dat het niet half is?quote:
Die man heeft zo'n ontzettend fijn stemgeluidquote:
hij heeft ook een paar aardige drum philsquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die man heeft zo'n ontzettend fijn stemgeluid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |