Ik denk dat Way down now het dichtst in de buurt komt?quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Absoluut, een echte hit hebben ze nooit gehad
quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hemels tweeluik.
1499 Mia Gorki
1498 Don't Bring Me Down Electric Light Orchestra
Yup. Al kwam Is it like today? nog wel vaak langs op MTV, weet niet wat die in Europa deed.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:59 schreef tufkac het volgende:
[..]
Ik denk dat Way down now het dichtst in de buurt komt?
Das wel VVT maar niet de versie die ik ken iddquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:59 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Er speelt een verkeerd nr af bij Voltooid Verleden tijd online in de lijst
Oh ik wou zeggen, ik vind het een heel mooi nummer maar dit herken ik nietquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Das wel VVT maar niet de versie die ik ken idd
Horecaspoilershirt, ook welquote:
Hoort ook in de lijst..quote:
Stop toch met roken manquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:09 schreef MTheBassman het volgende:
oke, dus, er is net iets gebeurd.
Ik wou naar buiten een sigaret roken maar ik had door dat ik mn sleutels niet had meegenomen. Ik probeerde eerst over de tussendeur te klimmen maar de klink leek me niet te houden dus dat deed ik maar niet. Ik rende iets van 200m om de huizengroep een naar de achterdeur. tussen de planken zet er een soort stalen balk-ding waar ik mn voet op kon vastzetten en uit de adrenaline heb ik mezelf omhoog weten te klimmen om toch via de achterdeur weer naar binnen te komen, mn sleutels pakken en dat sigaretje te doen.
Ik ben ietwat uitgeput nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |