quote:Op maandag 1 januari 2024 01:57 schreef Djeez het volgende:
Een voorspelling wil ik mij wel aan wagen. Dit jaar wordt het natste jaar aller tijden. 2023 zal een droog jaar worden vergeleken met 2024
Zeespiegel stijgt dit jaar 12 meter door de regen 😱quote:Op maandag 1 januari 2024 01:57 schreef Djeez het volgende:
Een voorspelling wil ik mij wel aan wagen. Dit jaar wordt het natste jaar aller tijden. 2023 zal een droog jaar worden vergeleken met 2024
Ik ga voor de makkelijkste voorspelling van allemaal: het wordt weer het warmste jaar sinds de metingen, ik vermoed dat bookmakers hier 1,01 keer de inzet voor geven. Gratis geld!quote:Op maandag 1 januari 2024 01:57 schreef Djeez het volgende:
Still here. Je weet niet wat je meemaakt.quote:
2024 is hier begonnen zoals 2023 eindigde: met felle buien, hagel en vooral een hele hoop water dat geen kant op kan.quote:Op maandag 1 januari 2024 12:13 schreef StateOfMind het volgende:
En jawel hoor, je verwacht het niet, regen
WKN / Voorspel hier het weer voor het gehele jaar 2024quote:Op maandag 1 januari 2024 01:57 schreef Djeez het volgende:
Begin van de ellende, vannacht bakken regen, morgen ochtend deel van de middag droog om vervolgens rond 16 weer te gaan plenzen hier in het noorden. Daarna in het noordwesten kans op 10bftquote:
Koffiedik kijken. Vorige week was er kou in de modellen vanaf 2 januari. Uiteindelijk is het compleet anders gelopen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:59 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er na het weekend van de kou terecht gaat komen die nu in de modellen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |