2024 is hier begonnen zoals 2023 eindigde: met felle buien, hagel en vooral een hele hoop water dat geen kant op kan.quote:Op maandag 1 januari 2024 12:13 schreef StateOfMind het volgende:
En jawel hoor, je verwacht het niet, regen
WKN / Voorspel hier het weer voor het gehele jaar 2024quote:Op maandag 1 januari 2024 01:57 schreef Djeez het volgende:
Een voorspelling wil ik mij wel aan wagen. Dit jaar wordt het natste jaar aller tijden. 2023 zal een droog jaar worden vergeleken met 2024
Begin van de ellende, vannacht bakken regen, morgen ochtend deel van de middag droog om vervolgens rond 16 weer te gaan plenzen hier in het noorden. Daarna in het noordwesten kans op 10bftquote:
Koffiedik kijken. Vorige week was er kou in de modellen vanaf 2 januari. Uiteindelijk is het compleet anders gelopen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:59 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er na het weekend van de kou terecht gaat komen die nu in de modellen zit.
dus vrij?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 08:29 schreef josja het volgende:
Godsamme houdt het nou eens op! Al drie weken tot mijn enkels in het water naar mijn fiets baggeren en nu is de studio waar ik werk ook nog ondergelopen
Ik heb een site ontdekt waar ik overzicht kan zien van de min/max temperatuur en de dagen met neerslag en bijbehorende hoeveelheid neerslag per maand voor mijn woonplaats.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 07:35 schreef Resistor het volgende:
Ik verwacht dat we eind mei wel de eerste paniek over 'extreme droogte' gaan lezen.
Dweilen denk ikquote:
Hier nog droog.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:54 schreef Rabieluh het volgende:
Gelukkig regent het weer, ik stond al klaar met een gieter.
Wel rubberen kaplaarzen hequote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:59 schreef ZaZoe het volgende:
Hè toch, er komt alweer een sloot water aan, ga mijn kaplaarzen maar weer eens zoeken.
Inderdaad, dat is best wel een dingetje..quote:
Storm Henkquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:16 schreef Rabieluh het volgende:
De storm zou ook iets zuidelijker kunnen uitpakken, we wachten af! De storm heet overigens Henk.
Daarna Ingridquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daarna Ingrid
Maar pas bij storm Karen begint de ellende 😱
Die begrijp ik nietquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:09 schreef Momo het volgende:
Wel heel Hollands om eerst Gerrit en daarna Henk voor onrust te laten zorgen in het VK.
Daarna Malle Eppiequote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:09 schreef Momo het volgende:
Code geel en code oranje voor Henk in VK
[ afbeelding ]
Wel heel Hollands om eerst Gerrit en daarna Henk voor onrust te laten zorgen in het VK.
Dat zal een harde storm worden 😱quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:13 schreef Starhopper het volgende:
We krijgen ook nog een Piet![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar die is dan ook daadwerkelijk naar Piet Paulusma vernoemdquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:13 schreef Starhopper het volgende:
We krijgen ook nog een Piet![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wow! Coolquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:41 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Maar die is dan ook daadwerkelijk naar Piet Paulusma vernoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |