Uiteraard, want 2024 is een schrikkeljaarquote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:08 schreef INViCTuS het volgende:
@:djeez, wordt dit weer het natste jaar ooit?
Vanaf dit weekendquote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:13 schreef heywoodu het volgende:
Wat een boutwinterweer, alweer. Kom nou gewoon eens door met die kou.
Lekker soppen en rukkenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:35 schreef Paul het volgende:
ik ben bang voor Storm Henk
Al die soppige grond zal de bomen uit de grond rukken!!!!!!!!!
dat zal die bomen lerenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:35 schreef Paul het volgende:
-40 is toch iets teveel (of te weinig 🤔) van het goede 🥶quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:24 schreef Skwish het volgende:
Jammer dat die kou niet deze kant deze kant opkomt. Depressief weer dit. Je zal maar anderhalve week vrij zijn
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1316 Soppige grondquote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
dat zal die bomen leren
EN HET IS ZOMPIG
Er mag nu wel echt een droog intermezzo komen van een week of 3-4 wat mij betreft.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Heerlijk hersftweer toch! Lekker met choco voor het raam zitten. En dan straks lekker de winter met veel sneeuw en ijs!
Ja het was ook een garpje. Ik heb het helemaal gehad.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er mag nu wel echt een droog intermezzo komen van een week of 3-4 wat mij betreft.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SOPPIGE GROND!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:35 schreef Paul het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |