Hear hear. Net als dat ene nummer gister van... Joh ik weet het al niet meer. Ik noemde het bland.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is wat je 'niemandalletjes' of 'inwisselbare meuk' noemt.
Doe maar Belle Helenequote:Op dinsdag 26 december 2023 12:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou. "Je bent pas zeventien, ik weet het wel", dat is dat nummer wat jij bedoelt. In die tijd was dat ook niet oké, maar Nick en Simon (pik en piemel) deden er nog een schepje bovenop met het liedje 'Te Jong'. Die hebben ze tegenwoordig ook maar gewoon teruggetrokken, om de cancelcultuur voor te zijn
Zie je, Zorroquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:43 schreef Zorro het volgende:
Nou, ik ga eens even de supermarkt van binnen bekijken.
Tot later
ik tune net op het verkeerde moment in geloof ik. Doe us lekkere knal platen!quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lewis Capaldi is dan weer n enorme afknapper hierna. Generieke k-muziek
Geniale aflevering van Black Mirrpr waarin de premier voor t oog vd hele natie seks moest hebben met n varkenquote:
Jij gaat voor de 'alle 13 (jaar en ouder)' pedo plaat?quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe maar Belle Helene
Boudewijn de Groot meisje van 16
Rob de Nijs Het werd zomer
Ja dat was de eerstequote:Op dinsdag 26 december 2023 12:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geniale aflevering van Black Mirrpr waarin de premier voor t oog vd hele natie seks moest hebben met n varken
Was wel een gewaagde manier om je serie te beginnenquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geniale aflevering van Black Mirrpr waarin de premier voor t oog vd hele natie seks moest hebben met n varken
Dat is de allereerstequote:Op dinsdag 26 december 2023 12:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zorro naar de CapALDIquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:43 schreef Zorro het volgende:
Nou, ik ga eens even de supermarkt van binnen bekijken.
Het werd zomer. Rob is helemaal gestopt met zingen. Hoop dat die man nog lang van zijn gezin mag genieten.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:44 schreef Koen66 het volgende:
Rob de Nijs is wel gestopt met z'n liedje over ik was 16 en jij was 28 ofzo
Hij zong op t laatst ook aangepaste teksten. Bier is Bibber, Malle Babbel en het ritme van de rolstoelquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:44 schreef Koen66 het volgende:
Rob de Nijs is wel gestopt met z'n liedje over ik was 16 en jij was 28 ofzo
Had Gerard Cox ook niet zo'n plaat?quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij gaat voor de 'alle 13 (jaar en ouder)' pedo plaat?![]()
Age is just a number was wel de lijfspreukquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe maar Belle Helene
Boudewijn de Groot meisje van 16
Rob de Nijs Het werd zomer
Ohhhquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij zong op t laatst ook aangepaste teksten. Bier is Bibber, Malle Babbel en het ritme van de rolstoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |