samequote:Op dinsdag 26 december 2023 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
Hier heb ik echt nog nooit van gehoord eigenlijk
quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:39 schreef Hangbeest het volgende:
Hallo allemaal, ik ben ook weer gezellig aan het meeluisteren!
quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:39 schreef Hangbeest het volgende:
Hallo allemaal, ik ben ook weer gezellig aan het meeluisteren!
Is dit niet meer een twijfel nummer of ie niet jongetjes leuker vindtquote:
Ik ook, en ik had dit moment uitgekozen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:39 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zoek een goed moment om naar de winkel te gaan. Zijn er nog nummers die ik niet moet missen dit uur? anders ga ik zo wel even.
Nou nou nou nou nou. "Je bent pas zeventien, ik weet het wel", dat is dat nummer wat jij bedoelt. In die tijd was dat ook niet oké, maar Nick en Simon (pik en piemel) deden er nog een schepje bovenop met het liedje 'Te Jong'. Die hebben ze tegenwoordig ook maar gewoon teruggetrokken, om de cancelcultuur voor te zijnquote:
Broes zingt nog rustig Hey little girl is your daddy homequote:Op dinsdag 26 december 2023 12:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou. "Je bent pas zeventien, ik weet het wel", dat is dat nummer wat jij bedoelt. In die tijd was dat ook niet oké, maar Nick en Simon (pik en piemel) deden er nog een schepje bovenop met het liedje 'Te Jong'. Die hebben ze tegenwoordig ook maar gewoon teruggetrokken, om de cancelcultuur voor te zijn
Die bedoel ik idd!quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou. "Je bent pas zeventien, ik weet het wel", dat is dat nummer wat jij bedoelt. In die tijd was dat ook niet oké, maar Nick en Simon (pik en piemel) deden er nog een schepje bovenop met het liedje 'Te Jong'. Die hebben ze tegenwoordig ook maar gewoon teruggetrokken, om de cancelcultuur voor te zijn
Depeche Mode doet rustig een Little 15quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Broes zingt nog rustig Hey little girl is your daddy home
Ik vind tijdens vrijen of seks 'who's your daddy' roepen ook echt afschuwelijk, zal je mij nooit horen doen. Ja, of ik heb een existentiële crisis meteen daarnaquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Broes zingt nog rustig Hey little girl is your daddy home
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |