Susan en Freekquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef PzKpfw het volgende:
Wederom zo'n schijtnummer. Wie stemmen hier in godsnaam op
Smakeloze mensenquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is echt tienermuziekquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ik moet dan denken aan die stairway kuffer met de legende Ann Wilson op de vocalsquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:51 schreef Isorden het volgende:
Sowieso dat concert in de O2 Arena met John's zoon Jason op de drums![]()
![]()
Zekers!quote:
Wel eensquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef Gretzl het volgende:
Unpopular opinion: de Nederlandstalige Racoon van de laatste paar jaar (sinds 2021) is best genietbaar en stukken beter dan het niveau dat Oceaan moet voorstellen
quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan die stairway kuffer met de legende Ann Wilson op de vocals
Briljantquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan die stairway kuffer met de legende Ann Wilson op de vocals
volledig eens thoughquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef Gretzl het volgende:
Unpopular opinion: de Nederlandstalige Racoon van de laatste paar jaar (sinds 2021) is best genietbaar en stukken beter dan het niveau dat Oceaan moet voorstellen
Dan is dit wel beterquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dacht dat bootylicious werd ingestart
En toch was hun engelstalige periode beterquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef Gretzl het volgende:
Dé reden dat ik volgend jaar naar Bospop ga…quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dacht dat bootylicious werd ingestart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |