Ook fijn, maar the rain song is momenteel wel mijn favorietquote:
Pas op met wat je wenstquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
23 keer slechts? Dat kan meer worden!
Op zich een verstandige en begrijpelijke keuzequote:Op dinsdag 26 december 2023 11:50 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Merk wel weer dat ik gewoon gelukkig niks van dit soort meuk meekrijg omdat ik alleen Kink luister
Ze zijn een beetje dazed en confused bij de NPOquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:50 schreef TLC het volgende:
Led Zeppelin zingt wel erg goed in t Nederlands hoor
Goed shirt welquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:50 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Onderschat plaatje in deze FOK! goegemeente me dunkt
Susan en Freekquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef PzKpfw het volgende:
Wederom zo'n schijtnummer. Wie stemmen hier in godsnaam op
Smakeloze mensenquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is echt tienermuziekquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ik moet dan denken aan die stairway kuffer met de legende Ann Wilson op de vocalsquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:51 schreef Isorden het volgende:
Sowieso dat concert in de O2 Arena met John's zoon Jason op de drums![]()
![]()
Zekers!quote:
Wel eensquote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef Gretzl het volgende:
Unpopular opinion: de Nederlandstalige Racoon van de laatste paar jaar (sinds 2021) is best genietbaar en stukken beter dan het niveau dat Oceaan moet voorstellen
quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan die stairway kuffer met de legende Ann Wilson op de vocals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |