Die is gelukkig al een paar jaar uit de lijst gevallenquote:
Dat hoeft geen twee minuten te duren. Bart vindt zichzelf weer eens interessanter dan de lijst.quote:
Hetgeen natuurlijk EEN FEIT is.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bart vindt zichzelf weer eens interessanter dan de lijst.
Ik ben niet bang dat ze de gong om 12 uur op 31 december niet halen dus wat mij betreft kan zoiets wel een keer. Beter dan een minutenlang durend gesprekje met Adrie uit Emmeloord via zoom die uitlegt waarom hij op Golden Earring heeft gestemd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat hoeft geen twee minuten te duren. Bart vindt zichzelf weer eens interessanter dan de lijst.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Beter geven ze hem ook 99 stemnummers ofzo op de keuzelijst zoals die kleine man uit Minneapolis. En dan dus ook de dodelijke spreiding.
Toch maar vanaf gezien. Heb geen zin om te slapenquote:Op dinsdag 26 december 2023 09:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sleep well![]()
Ik wou dat ik het ook kon, maar ben weer klaarwakker nu
Truthquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben niet bang dat ze de gong om 12 uur op 31 december niet halen dus wat mij betreft kan zoiets wel een keer. Beter dan een minutenlang durend gesprekje met Adrie uit Emmeloord via zoom die uitlegt waarom hij op Golden Earring heeft gestemd.
Beiden is even kut.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben niet bang dat ze de gong om 12 uur op 31 december niet halen dus wat mij betreft kan zoiets wel een keer. Beter dan een minutenlang durend gesprekje met Adrie uit Emmeloord via zoom die uitlegt waarom hij op Golden Earring heeft gestemd.
Slapen is voor superwatjes.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toch maar vanaf gezien. Heb geen zin om te slapen
Scherp. Taylor in 2024 een driedubbele concertbonus genotquote:
Of een ladies and people potten-en-pannenwalsquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Broeken? Wat zijn dat? Ik draag altijd mijn 'ochtend'jas.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Slapen is voor superwatjes.
Net als broeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |