Jij mist hem?quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mijn sheet is er nog steeds NIETS van Marcootje geweest. Kutland
Marco is meer van de kleinere nummertjesquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het betekent dat we hem nog vaak gaan horenquote:
Fittie al weer voorbij. Het is kerst en @alpeko is lievquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:14 schreef Kopiko het volgende:
[..]
[..]
Historische fittie @:alopio <--> @:alpeko
Heb je Ali B al gehoord?quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is ALLES van die man ineens zo hard gestegen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dat isquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Waarom is ALLES van die man ineens zo hard gestegen?
Heeft NL hem alweer massaal vergeven ofzo?
En staat dus ook maar even met al z'n nummers hoger dan Common People hequote:Op dinsdag 26 december 2023 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dat is dan ook Pulpquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En staat dus ook maar even met al z'n nummers hoger dan Common People he
Concertbonusquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beyoncé ook aardig in de lift is mijn conclusie na dag 1.
Oh is die ook al niet meer naturel?quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de lift, laten liften, whateverquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook al? Die had ik gemistquote:
Op mijn werk werden er kaarten verloot, dus het zal welquote:
Beter geven ze hem ook 99 stemnummers ofzo op de keuzelijst zoals die kleine man uit Minneapolis. En dan dus ook de dodelijke spreiding.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wat een kutbaan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Op mijn werk werden er kaarten verloot, dus het zal wel
Zoals 1/3e van Nederland het racisme van Wilders heeft vergeven.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hopelijk smeer je 'm niet.quote:Op dinsdag 26 december 2023 10:21 schreef Zorro het volgende:
Zo even wat kerstbrood smeren en zo. Mooi moment om even wat anders te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |