Ja. Ik zie haar nu niet.quote:
In de categorie levensvragen.quote:
Hij is gestaag aan het dalen, kwam ooit binnen op 477quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:52 schreef Gretzl het volgende:
Ik ben wel enigszins verbaasd dat deze Owl City nog steeds zo steady meedoet in de lijst. Had eerder een baksteeneffect verwacht nog zoveel jaar, want deze is toch ook nog zelden op de radio?
[ afbeelding ]
Destijds vond ik het een erg leuke sound, nu mwah... a
Ja, teleurstellend dat niemand even een zak vuurvliegjes uit zijn binnenzak tovert.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:52 schreef peaceman het volgende:
Leuk, bij gebrek aan fireflies doen we allemaal het lampje van onze telefoon aan in het café.
Top idee!
Dat geforceerde plezier daar werkt al de hele morgen op mijn ochtendhumeur.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:52 schreef peaceman het volgende:
Leuk, bij gebrek aan fireflies doen we allemaal het lampje van onze telefoon aan in het café.
Top idee!
Ik snap de behoefte om naar dat café te gaan überhaupt niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:53 schreef asco het volgende:
[..]
Dat geforceerde plezier daar werkt al de hele morgen op mijn ochtendhumeur.
Welke halve zool gaat daar sowieso nu staan zonder bier?
De opvoeding is nog lang niet klaar dusquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:55 schreef PippenScottie het volgende:
De Pippies leven helemaal op door Owl City en Imagine Dragons. Meezingen en alles
Het is wel veel op de radio jaquote:Op dinsdag 26 december 2023 08:55 schreef PippenScottie het volgende:
De Pippies leven helemaal op door Owl City en Imagine Dragons. Meezingen en alles
Ik bied aan, maar dring niet op.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
De opvoeding is nog lang niet klaar dus
Gijs praat in z'n eentje al meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:58 schreef Szura het volgende:
Waarom nu twee dj’s en waarom zetten ze niet ook een begeleider bij Gijs?
Herkenbaar hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik bied aan, maar dring niet op.
Ben op zich wel trots dat de oudste best veel herkent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |