Nu helemaal met Suzan en Freek.quote:Op dinsdag 26 december 2023 05:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
GoedemorgenIk sliep met de reeks aan, werd ineens vanaf de aanloop naar More Than Words wakkergehouden
Ja genieten Arnie.quote:
OMDAT HET KAN.quote:
Klopt. Was nog een aardig concert ook.quote:Op maandag 25 december 2023 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog gezien in Waerdse Tempel in 2009, de inmiddels overleden Chris Squire had een niet zo'n flatterende knobbelbroek aan.![]()
@:bazbo was er ook bij
Morningquote:
Heb eerst nog even een ander stemlijsthoogtepuntje.quote:Op dinsdag 26 december 2023 06:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Morning![]()
Hou je het ook al niet meer van de spanning?![]()
Nog minder dan 45 min. wachten op Bloodbuzzzzz 🐝🐝
Samequote:Op dinsdag 26 december 2023 07:00 schreef Dagoduck het volgende:
* Dagoduck luistert even naar White Flag tijdens het nieuws
Hier ook niet.quote:Op dinsdag 26 december 2023 07:03 schreef Gretzl het volgende:
De zoomlink doet het niet bij mij![]()
https://www.nporadio2.nl/zoom
Zonde, ik zat al helemaal klaar inclusief Ohio vlag, het juiste T-shirt en nog een andere gimmick (NTL 💶💶 )quote:
Dat is een van de twee vlaggen met een afwijkende vorm toch? Naast die van Nepal.quote:Op dinsdag 26 december 2023 07:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde, ik zat al helemaal klaar inclusief Ohio vlag, het juiste T-shirt en nog een andere gimmick (NTL 💶💶 )
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |