Blijkbaar toch wel, want ik heb vandaag de opsomming gehoord en ik sta 8e ofzoquote:Op dinsdag 26 december 2023 04:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks.Ik heb de helft van mijn broers/zussen in de luiers geholpen.
En wat is dit een ongelofelijk kutnummer.
Is BS ,als je zo`n larf in je armen hebt ben je verantwoordelijk.Je gaat er heus niet mee stuiteren.quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja de reden zal wel zoiets zijn als "te onverantwoordelijk"
Heel triest dit.quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blijkbaar toch wel, want ik heb vandaag de opsomming gehoord en ik sta 8e ofzo
Ja dat weet ik ook wel. Ik zou gebouwen neerhalen en mensen omleggen om mijn neefjes en nichtjes te beschermen. Maar toch word ik niet als eerste keus gezien door mijn eigen zus.quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is BS ,als je zo`n larf in je armen hebt ben je verantwoordelijk.Je gaat er heus niet mee stuiteren.
Dit raakt me dus best wel.quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel. Ik zou gebouwen neerhalen en mensen omleggen om mijn neefjes en nichtjes te beschermen. Maar toch word ik niet als eerste keus gezien door mijn eigen zus.
Plaat duurt 18 min.quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:42 schreef datismijnmening het volgende:
Luisteren we nog steeds naar YES?
Mario.quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:43 schreef mario390 het volgende:
daar mogen om 4 00 nog
kinderen zijn?
Liefquote:Op dinsdag 26 december 2023 04:43 schreef FreshFruit het volgende:
Ooit gaat ze je nodig hebben let maar op.
Snap ik helemaal.Maar ooit.Karmaquote:Op dinsdag 26 december 2023 04:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lief![]()
En dan ben ik er ook natuurlijk. Maar het kwam wel ff rauw binnen allemaal
Hoe was jouw kerst?quote:
Dat wist ik al.Dus nu geen kerst? Oom kwam altijd wel langs weet ik.En je hebt de boom opgezet.quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet bezonders, en het is
ja de broeder van mutti overleden
op 23.nov
Wat is dit voor raadsel?quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:56 schreef mario390 het volgende:
wel hadden we en kerstavond
met eten, koude platte lecker
Koude platte is een soort van salade hapjes.quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is dit voor raadsel?
Ben je dronken?
In welk deel van het land?quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koude platte is een soort van salade hapjes.
Oostenrijk,Bleiburg.quote:Op dinsdag 26 december 2023 05:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In welk deel van het land?
Ik moet even schakelen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 05:04 schreef mario390 het volgende:
wanneer komen vanochtend geen
group mensen meer binnen?
6 00?
Er komen altijd mensen binnen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 05:04 schreef mario390 het volgende:
wanneer komen vanochtend geen
group mensen meer binnen?
6 00?
Goeiemoarn.quote:
Tegenwoordig 24/7quote:
Nu helemaal met Suzan en Freek.quote:Op dinsdag 26 december 2023 05:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
GoedemorgenIk sliep met de reeks aan, werd ineens vanaf de aanloop naar More Than Words wakkergehouden
Ja genieten Arnie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |