Zo ik had dus vnaaf een discussie over oppassen op babies en mijn zijn zussen zeiden allebei ik zou jou niet laten oppassen op mijn baby,quote:
Wel om dik geld toch?quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:12 schreef hole1988 het volgende:
Dan gaan je naar het café ga je een potje kaarten.
Nee hoor,je bent juist prima vrijgesteld van bijv. poepluiers.quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo ik had dus vnaaf een discussie over oppassen op babies en mijn zijn zussen zeiden allebei ik zou jou niet laten oppassen op mijn baby,
![]()
![]()
Moet ik beledigd zijn?
Nou die is geen Non-binair hoor.quote:
KSC taaltje.quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nou die is geen Non-binair hoor.
Ja maar dat boeit mij dus niet. Ja het is kut als mijn zus en man ineens komen te overlijden en ja het is een last. Maar ik zou die last graag op mij nemen if needed.quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor,je bent juist prima vrijgesteld van bijv. poepluiers.
Wel een beetje doemdenken dit.Tuurlijk zou je dat doen.Hoe oud is die larf?quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar dat boeit mij dus niet. Ja het is kut als mijn zus en man ineens komen te overlijden en ja het is een last. Maar ik zou die last graag op mij nemen if needed.
Wat is de reden dat ze jouw dat niet toevertrouwen?quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo ik had dus vnaaf een discussie over oppassen op babies en mijn zijn zussen zeiden allebei ik zou jou niet laten oppassen op mijn baby,
![]()
![]()
Moet ik beledigd zijn?
Dit zijn vooralsnog theoretische kotersquote:Op dinsdag 26 december 2023 04:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel een beetje doemdenken dit.Tuurlijk zou je dat doen.Hoe oud is die larf?
Geen ideequote:Op dinsdag 26 december 2023 04:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ze jouw dat niet toevertrouwen?
Ik zou het vragen.quote:
Nee dat niet, maar als ze dat zo zeggen tegen je kun je toch om een reden vragen. Je vraagt aan ons of je beledigd moet zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tis toch geen sollicitatiegesprek ofzo
Dat zegt helemaal niks.Ik heb de helft van mijn broers/zussen in de luiers geholpen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:30 schreef datismijnmening het volgende:
Snap wel dat ik niet meest gekwalificeerde ben ofzo. Die zus van haar vriend is kinderarts enzo
Nou ja de reden zal wel zoiets zijn als "te onverantwoordelijk"quote:Op dinsdag 26 december 2023 04:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar als ze dat zo zeggen tegen je kun je toch om een reden vragen. Je vraagt aan ons of je beledigd moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |