Je weet dat ik geen filter hebquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik neem aan dat iedereen na het walsje dronken is.
Wat wil je delen met de wereld dat je niet durft als je nuchter bent?
Ik heb meerdere keren seks gehad op een openbaar toiletquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:19 schreef PippenScottie het volgende:
Durf je dat alleen te zeggen als je gedronken hebt?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
Ik krijg de dop van mijn fles sterke drank niet los.
Met als aanvulling: Er was een Nederlands chickie daar met haar vader, nou uiteindelijk heb ik met die vader helemaal lopen rocken op dat nummer en stond zij erbij en keek ernaar.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond een keer in een apres-ski barretje waar wat gezapige muziek was, dus ik vroeg Lord of the Boards aan. Alles ging helemaal los
Trots op jequote:Op dinsdag 26 december 2023 01:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren seks gehad op een openbaar toilet
Iedere keer met een verschillende man
Als het toch openbaar was, is dat geen probleemquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Jupsquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je weet dat ik geen filter heb
Nou toch beter dan elke keer een vreemde je eigen toilet binnen latenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb gewoon een sterke man nodigquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:21 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Durf je dat alleen te zeggen als je gedronken hebt?
quote:I'm singing this borrowed tune
I took from the Rolling Stones
Alone in this empty room
Too wasted to write my own
Omw!quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb gewoon een sterke man nodig
De ene keer dat ik betrapt werd was wel een beetje problematischquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als het toch openbaar was, is dat geen probleem
Niet echt iets specifieks, ik kon wel wat opener worden met dingen in mn leven waar ik meezat, vaak was ik zowel nuchter als dronken wel even open though.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ja gadverdammequote:Op dinsdag 26 december 2023 01:22 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nou toch beter dan elke keer een vreemde je eigen toilet binnen laten
Door zijn vriendin?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
De ene keer dat ik betrapt werd was wel een beetje problematisch
Voor wie?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
De ene keer dat ik betrapt werd was wel een beetje problematisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |