Heel goed! Geef ze tijdens al het vuurwerk wat extra liefdequote:Op dinsdag 26 december 2023 01:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Blijf zoals elk jaar thuis voor de kadden
Tot de volgendequote:Op dinsdag 26 december 2023 01:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja mensen, ik ga even FOK uitgooien, mijn telefoon staat al eeuwig op 1% en ik denk dat mijn oplader/batterij de geest begint te gevenWas gezellig, fijne nacht nog en ongetwijfeld tot morgen
IK WAS ER!
laters mien jongquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja mensen, ik ga even FOK uitgooien, mijn telefoon staat al eeuwig op 1% en ik denk dat mijn oplader/batterij de geest begint te gevenWas gezellig, fijne nacht nog en ongetwijfeld tot morgen
IK WAS ER!
In de gaybar, per toeval?quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Avondje bij vrienden/oude buren van m'n vriendin. Er zijn tevens karaokeplannen geloof ik..
Ja dat betekent naar de supermarkt. Maar weet nu al dat ik daar morgen geen zin in heb.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:15 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Vanuit de witte tuinstoel naar vuurwerk kijken?
Hey dat ga ik ook doenquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bier drinken kut roepen gok ik
De ene wilt het liefst alles uit de lucht meppen...quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heel goed! Geef ze tijdens al het vuurwerk wat extra liefde
Altijd leukquote:
Tijdens een FOK!meet ooit zijn we in een gaybar beland.quote:Op dinsdag 26 december 2023 01:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
In de gaybar, per toeval?
Gewoon lekker daar thuis zonder dat andere mensen daar deel van uit hoeven maken. Maar beter ook denk ikquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
In de gaybar, per toeval?
Klinkt als een gelukkig toevalquote:Op dinsdag 26 december 2023 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijdens een FOK!meet ooit zijn we in een gaybar beland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |