Sleep wellquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Tijd om te gaan pitten, welterusten luitjes!
Was gezellig Hamlapjes, fijne avondquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:30 schreef Hamlapjes het volgende:
Wist je dat Lily Allen drie tepels heeft?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:30 schreef Gretzl het volgende:
Hier had ook Lily Allen - Fuck You kunnen staan
Die mis ik ook wel, hoewel Netflix wel een een stuk idealer isquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik mis gek genoeg ook de videotheek. Hele mooie herinneringen aan.
Goed excuus welquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:27 schreef Berkery het volgende:
Wij waren vanmiddag iets te laat bij mijn zus omdat we Queens of the stone age wilden horen.
Coca-Cola morgen en vandaag een Captain?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik drink een Captain Morgan-Coca Colaatje trouwens.
1. Die klote scriptie eindelijk ingeleverd.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ie er iets waar jullie trots op waren dit jaar?
Ja. Op Diaan die haar opleiding afgerond heeft. Twan die het goed doet bij zijn werk en Lennon die zonder problemen 2 VWO doorkwam.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:30 schreef PippenScottie het volgende:
Gewoon nog echte keuzes moeten maken.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik mis gek genoeg ook de videotheek. Hele mooie herinneringen aan.
Ik heb mijn school weer opgepakt.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:30 schreef PippenScottie het volgende:
195 km/u gereden in een Renault Clio 4 (met een officiële topsnelheid van 180)quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:30 schreef PippenScottie het volgende:
Besloot afgelopen jaar meer op mijn fysieke gezondheid te focussen door iedere week zo'n vijf te sporten (voornamelijk hardlopen). Is mij bijna iedere week geluktquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ja meerdere dingen zelfs… ik heb mijn diploma gehaald voor post HBO opleiding Bedrijfskunde en ik heb een nieuwe functie om even twee dingen te noemen die over mezelf gaan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:30 schreef PippenScottie het volgende:
Klinkt alsof dingen alleen maar de goeie kant op gaan, keep it upquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
1. Die klote scriptie eindelijk ingeleverd.
2. Weer clean, ookal moest het met behulp van medicatie.
Ik ben minder trots op dat ik toch wel minder van me liet horen naar vrienden, maar dat staat wss ook enigszins verbonden met de scriptie.
Twan werkt alquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja. Op Diaan die haar opleiding afgerond heeft. Twan die het goed doet bij zijn werk en Lennon die zonder problemen 2 VWO doorkwam.
quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja. Op Diaan die haar opleiding afgerond heeft. Twan die het goed doet bij zijn werk en Lennon die zonder problemen 2 VWO doorkwam.
Welterusten!quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:32 schreef Starflyer het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Welterusten
Ja al een tijdje zelfsquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Twan werkt al
Tijd gaat snel.
Leg uit. Van Inkel moest er al veel eerder uit om hele andere redenen, maar deze snap ik even niet.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:32 schreef hollandia02 het volgende:
Kleding en accessoires met politieke boodschappen, of die als zodanig geïnterpreteerd kunnen worden, zijn niet toegestaan. Evenals kleding gerelateerd aan voetbalclubs.
Oei Van Inkel moet eruit….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |