Dit is dan ook niet Hollands.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:12 schreef hollandia02 het volgende:
Ik kan best wel wat hebben van Hollandse spreekmuziek maar deze snap ik niet
We kunnen niet zonder jouquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu moet ik alleen nog online zijn bij Walk on the wild side en dat zit mijn taak er weer op hm?
...Nee man, rot op.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:11 schreef PippenScottie het volgende:
Eerlijk, ik begin Van Inkel een beetje te waarderen. Hij hoort erbij zoals die zwerver die altijd op CS Utrecht zit met zijn bordje dat hij very hungry is erbij hoort
De taalquote:
D'awwwwwwwquote:
Er was dan ook niet zo veel Hollands aan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:12 schreef hollandia02 het volgende:
Ik kan best wel wat hebben van Hollandse spreekmuziek maar deze snap ik niet
quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hou echt van Brel.
In een parallel universum staat hij 18 keer in de top 2000 en elke nacht huil ik omdat ik in dit universum leef
Waarom bestaat dat gedrocht ookquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:13 schreef Szura het volgende:
Waarom ga je nu in het playbackhok staan
Hoewel ik sympathie heb voor je strijd wil ik je toch vragen of je ooit therapie hebt overwogen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hou echt van Brel.
In een parallel universum staat hij 18 keer in de top 2000 en elke nacht huil ik omdat ik in dit universum leef
Welke 18 nummers en op welke plaats?quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hou echt van Brel.
Dacht al zoiets, ja. Pippen noemde jou en Alopio in het vorige deel al.quote:Op dinsdag 26 december 2023 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hallo <_< Dat was Alopio
(ben ik zo makkelijk te vergeten?Ik vind Whiskers steeds meer geweldig dat zij me niet vergeet)
Dacht ik vroeger ook altijd hahahahaquote:Op dinsdag 26 december 2023 00:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Klinkt wel erg als Adele die mevrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |