Ah, thanks! Zit veel in zeg! Erg weinig van wat wij gebruiken, dus ik laat m aan me voorbij gaan.quote:Op maandag 25 december 2023 18:16 schreef Nolita het volgende:
Op naar de 2024 baby's!![]()
Wie mag ik nog toevoegen aan de op? Staan er best wat nog niet tussen volgens mij.![]()
Kruidvat is inderdaad ipv de eerdere gratis tas. Je betaald wel verzendkosten, tenzij je boven een bepaald bedrag / producten met gratis verzending besteld.
Dit was de inhoud:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 december 2023 21:41 schreef MegaKonijn het volgende:
Gister een positieve test. Voelt toch een beetje als een kerstcadeautje. Nu nog afwachten tot de 7 weken echo.
De vorige zwangerschap heb ik bijna niet meegepost hier, vanwege de heftigheid van alles. Hopelijk is het deze keer anders
Dankjewel!quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:30 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Wat maakte je vorige zwangerschap zo heftig?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 december 2023 08:31 schreef MegaKonijn het volgende:
[..]
Dankjewel!
Met zeven weken was ik al extreem moe en misselijk. Veel last gehad van maagzuur, hoofdpijn en bekkeninstabiliteit. Ook nog te maken gehad met nierbekkenontsteking, zwangerschapsvergiftiging en pre- en postnatale depressie. Ook was het net na de geboorte even spannend of alles wel goed ging/zou komen met onze zoon.
Onze zoon is nu een gelukkige, blije peuter van net twee
Wat fijn! Scheelt toch weer, die 2 wekenquote:Op woensdag 27 december 2023 17:29 schreef Flav het volgende:
Vanmiddag een mooie termijn echo gehad![]()
Bleek al 12 weken en 1 dag te zijn, wat een verschil met een echo van 10 weken.
Echt al een mini mensje met lange beentjes.
Wat een effortpostquote:Op maandag 25 december 2023 18:16 schreef Nolita het volgende:
Op naar de 2024 baby's!![]()
Wie mag ik nog toevoegen aan de op? Staan er best wat nog niet tussen volgens mij.![]()
Kruidvat is inderdaad ipv de eerdere gratis tas. Je betaald wel verzendkosten, tenzij je boven een bepaald bedrag / producten met gratis verzending besteld.
Dit was de inhoud:
[ afbeelding ]
Scherp! Is nu volgens bij Nanukerst, maar ik kan de op niet meer wijzigen helaas.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:30 schreef Troel het volgende:
Was het prematurepakket niet weg bij Bertha inmiddels?
Ik vond opvallend dat het mini-mensje al zoveel bewoog! Maar heel mooi om te zien inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2023 17:29 schreef Flav het volgende:
Vanmiddag een mooie termijn echo gehad![]()
Bleek al 12 weken en 1 dag te zijn, wat een verschil met een echo van 10 weken.
Echt al een mini mensje met lange beentjes.
Bij mijn verloskundigenpraktijk bieden ze wel centering pregnancy aan; dan zijn eigenlijk alle controles niet meer individueel maar in een groep en een voordeel daarvan is inderdaad ook dat je gelijk veel mensen kent die in dezelfde (zwangerschaps)fase zitten en die na de zwangerschap ook vaak contact houden. Heeft zeker zo zijn voordelen!quote:Op donderdag 28 december 2023 12:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Vandaag ook weer iets geboekt wat je in Nederland niet ziet: Antenatal classes.
Je hebt in het VK niet een verloskundige die je de eerste dagen na de geboorte komt helpen of ondersteunen, maar je hebt hebt wel antenatal classes. Daar leren ze je over hoe een baby te verzorgen. Hoe baden, voeden, slapen etc. Het grootste voordeel wat je er van hebt, volgens verschillende vrienden van ons, is dat je met een groep andere ouders-to-be bent, die allemaal rond dezelfde tijd bevallen. Veel hebben er goede vrienden aan overgehouden, en vooral de moeders doen veel samen na de geboorte tijdens hun moederschapsverlof.
Overigens kennen de ouders van mijn beste vriend elkaar ook zo ongeveer, en gingen geregeld baby-zwemmen. Ken die gozer dus al letterlijk mijn hele leven.
Jeetje, dat is wel erg veel alles bij elkaar. Ben je van alles goed hersteld? Sta je nu onder extra controle ivm de pre-eclampsie?quote:Op woensdag 27 december 2023 08:31 schreef MegaKonijn het volgende:
[..]
Dankjewel!
Met zeven weken was ik al extreem moe en misselijk. Veel last gehad van maagzuur, hoofdpijn en bekkeninstabiliteit. Ook nog te maken gehad met nierbekkenontsteking, zwangerschapsvergiftiging en pre- en postnatale depressie. Ook was het net na de geboorte even spannend of alles wel goed ging/zou komen met onze zoon.
Onze zoon is nu een gelukkige, blije peuter van net twee
In het kader van 'it takes a village' vind ik dit echt geniaal.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Vandaag ook weer iets geboekt wat je in Nederland niet ziet: Antenatal classes.
Je hebt in het VK niet een verloskundige die je de eerste dagen na de geboorte komt helpen of ondersteunen, maar je hebt hebt wel antenatal classes. Daar leren ze je over hoe een baby te verzorgen. Hoe baden, voeden, slapen etc. Het grootste voordeel wat je er van hebt, volgens verschillende vrienden van ons, is dat je met een groep andere ouders-to-be bent, die allemaal rond dezelfde tijd bevallen. Veel hebben er goede vrienden aan overgehouden, en vooral de moeders doen veel samen na de geboorte tijdens hun moederschapsverlof.
Overigens kennen de ouders van mijn beste vriend elkaar ook zo ongeveer, en gingen geregeld baby-zwemmen. Ken die gozer dus al letterlijk mijn hele leven.
Ik heb het aangepastquote:Op woensdag 27 december 2023 19:57 schreef Nolita het volgende:
[..]
Scherp! Is nu volgens bij Nanukerst, maar ik kan de op niet meer wijzigen helaas.
Het heeft een hele tijd geduurd, maar ik ben redelijk hersteldquote:Op donderdag 28 december 2023 13:25 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel erg veel alles bij elkaar. Ben je van alles goed hersteld? Sta je nu onder extra controle ivm de pre-eclampsie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |