abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211746926
Uitgerekende data:

2024

2 februari: Mahra
13 februari: Kreator
16 februari: Wolfrolf (jongetje)

16 maart: Lily
31 maart: Nolita (meisje)

***3 april: Myraela (meisje)***

Begin mei: Smart_ass (meisje)

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Het Fok! prematurenpakket bevindt zich momenteel bij Nanukerst.

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 3% gewijzigd door MaJo op 28-12-2023 16:09:33 ]
pi_211746987
Op naar de 2024 baby's! O+

Wie mag ik nog toevoegen aan de op? Staan er best wat nog niet tussen volgens mij. :)

Kruidvat is inderdaad ipv de eerdere gratis tas. Je betaald wel verzendkosten, tenzij je boven een bepaald bedrag / producten met gratis verzending besteld.
Dit was de inhoud:
pi_211747280
Oh ik wil nog wel in de OP. We zijn 3 april uitgerekend, en ons meisje is ook een FOK!baby.

Al een hele poos terug aangemeld voor het kruidvatpakket, maar nog geen uitnodiging gekregen om op te halen. Tot nu toe alleen het pakketje van babypark opgehaald.
pi_211747286
En voor het weekend een 3D-echo gehad. Wel leuk om eens mee te maken. Dat 3d beeld terwijl je het mondje ziet bewegen enzo. O+ Maakt het toch wel weer extra echt.
pi_211747864
Ik mag er ook wel in. Begin mei, meisje.
pi_211748932
Gister een positieve test. Voelt toch een beetje als een kerstcadeautje. Nu nog afwachten tot de 7 weken echo.

De vorige zwangerschap heb ik bijna niet meegepost hier, vanwege de heftigheid van alles. Hopelijk is het deze keer anders :)
pi_211761656
Vorige week 12 weken echo gehad. Vriendin heeft er totnutoe weinig last van. Wat moe, paar keer ietsjes misselijk geweest, maar verder eigenlijk niks. Voor ons allebei de eerste. Due date begin juli.
Woon in het VK, dus eea is ietjes anders (denk ik, geen idee hoe het in NL eigenlijk is). Vanaf nu, tot een jaar na geboorte, zijn alle voorgeschreven medicijnen voor haar gratis (NHS). Haar werkgever is vrij ruim met moederschapsverlof. Ze krijgt 6 maanden volledig betaald, en daarna 3 maanden 50%, daarna is het statutory pay (~£200 per week) van de overheid.
Zo'n beetje het eerste wat we gedaan hebben is zoeken naar een kinderdagopvang. De dichtstbijzijnde, en onze eerste keuze (in het bos O+ ) had plek...vanaf mei 2025. Omdat we allebei 'in het buitenland' wonen, hebben we ook geen grootouders in de buurt wonen die af en toe bij kunnen springen, maar waarschijnlijk zullen de omas (opas zijn er niet meer ;( ) wel af en toe voor een paar weekjes langskomen.
  dinsdag 26 december 2023 @ 19:29:16 #8
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211763677
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2023 18:16 schreef Nolita het volgende:

Wie mag ik nog toevoegen aan de op? Staan er best wat nog niet tussen volgens mij. :)

Kruidvat is inderdaad ipv de eerdere gratis tas. Je betaald wel verzendkosten, tenzij je boven een bepaald bedrag / producten met gratis verzending besteld.
Dit was de inhoud:
[ afbeelding ]
Ah, thanks! Zit veel in zeg! Erg weinig van wat wij gebruiken, dus ik laat m aan me voorbij gaan. :)
  dinsdag 26 december 2023 @ 19:30:05 #9
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211763697
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 21:41 schreef MegaKonijn het volgende:
Gister een positieve test. Voelt toch een beetje als een kerstcadeautje. Nu nog afwachten tot de 7 weken echo.

De vorige zwangerschap heb ik bijna niet meegepost hier, vanwege de heftigheid van alles. Hopelijk is het deze keer anders :)
Gefeliciteerd! O+ Wat maakte je vorige zwangerschap zo heftig?
pi_211770620
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 19:30 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Gefeliciteerd! O+ Wat maakte je vorige zwangerschap zo heftig?
Dankjewel! :)

Met zeven weken was ik al extreem moe en misselijk. Veel last gehad van maagzuur, hoofdpijn en bekkeninstabiliteit. Ook nog te maken gehad met nierbekkenontsteking, zwangerschapsvergiftiging en pre- en postnatale depressie. Ook was het net na de geboorte even spannend of alles wel goed ging/zou komen met onze zoon.

Onze zoon is nu een gelukkige, blije peuter van net twee O+
pi_211779900
Vanmiddag een mooie termijn echo gehad O+
Bleek al 12 weken en 1 dag te zijn, wat een verschil met een echo van 10 weken.
Echt al een mini mensje met lange beentjes.
  woensdag 27 december 2023 @ 19:21:50 #12
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_211781649
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 08:31 schreef MegaKonijn het volgende:

[..]

Met zeven weken was ik al extreem moe en misselijk. Veel last gehad van maagzuur, hoofdpijn en bekkeninstabiliteit. Ook nog te maken gehad met nierbekkenontsteking, zwangerschapsvergiftiging en pre- en postnatale depressie. Ook was het net na de geboorte even spannend of alles wel goed ging/zou komen met onze zoon.

Gefeliciteerd!
Klinkt als een heftige zwangerschap, hopelijk gaat het deze keer beter.
  woensdag 27 december 2023 @ 19:25:52 #13
346653 Ceviche
pi_211781699
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 17:29 schreef Flav het volgende:
Wat fijn! Scheelt toch weer, die 2 weken :D en inderdaad maakt het zoveel verschil, die paar weken, in wat er al te zien is. Nu mag je wel heel snel voor de 13-weken :D
Hoe gaat het inmiddels met je?
  woensdag 27 december 2023 @ 19:27:29 #14
346653 Ceviche
pi_211781732
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2023 18:16 schreef Nolita het volgende:

Dit was de inhoud:
[ afbeelding ]
Wat een effortpost _O_ ik vind hem wel heel goedgevuld :o imo zeker de moeite waard (als je niet zo van de natuurlijke dingen bent inderdaad).
  woensdag 27 december 2023 @ 19:30:51 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_211781791
Was het prematurepakket niet weg bij Bertha inmiddels?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211782421
quote:
7s.gif Op woensdag 27 december 2023 19:30 schreef Troel het volgende:
Was het prematurepakket niet weg bij Bertha inmiddels?
Scherp! Is nu volgens bij Nanukerst, maar ik kan de op niet meer wijzigen helaas.
pi_211793839
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 17:29 schreef Flav het volgende:
Ik vond opvallend dat het mini-mensje al zoveel bewoog! Maar heel mooi om te zien inderdaad O+
pi_211793917
Vandaag ook weer iets geboekt wat je in Nederland niet ziet: Antenatal classes.
Je hebt in het VK niet een verloskundige die je de eerste dagen na de geboorte komt helpen of ondersteunen, maar je hebt hebt wel antenatal classes. Daar leren ze je over hoe een baby te verzorgen. Hoe baden, voeden, slapen etc. Het grootste voordeel wat je er van hebt, volgens verschillende vrienden van ons, is dat je met een groep andere ouders-to-be bent, die allemaal rond dezelfde tijd bevallen. Veel hebben er goede vrienden aan overgehouden, en vooral de moeders doen veel samen na de geboorte tijdens hun moederschapsverlof.
Overigens kennen de ouders van mijn beste vriend elkaar ook zo ongeveer, en gingen geregeld baby-zwemmen. Ken die gozer dus al letterlijk mijn hele leven.
  donderdag 28 december 2023 @ 13:03:17 #19
346653 Ceviche
pi_211794283
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 12:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Je hebt in het VK niet een verloskundige die je de eerste dagen na de geboorte komt helpen of ondersteunen, maar je hebt hebt wel antenatal classes. Daar leren ze je over hoe een baby te verzorgen. Hoe baden, voeden, slapen etc. Het grootste voordeel wat je er van hebt, volgens verschillende vrienden van ons, is dat je met een groep andere ouders-to-be bent, die allemaal rond dezelfde tijd bevallen. Veel hebben er goede vrienden aan overgehouden, en vooral de moeders doen veel samen na de geboorte tijdens hun moederschapsverlof.
Overigens kennen de ouders van mijn beste vriend elkaar ook zo ongeveer, en gingen geregeld baby-zwemmen. Ken die gozer dus al letterlijk mijn hele leven.
Bij mijn verloskundigenpraktijk bieden ze wel centering pregnancy aan; dan zijn eigenlijk alle controles niet meer individueel maar in een groep en een voordeel daarvan is inderdaad ook dat je gelijk veel mensen kent die in dezelfde (zwangerschaps)fase zitten en die na de zwangerschap ook vaak contact houden. Heeft zeker zo zijn voordelen!
pi_211794414
Ik zou liever een kraamverzorgende hebben. Maar zulke klassen zullen vast ook waardevol zijn ja.
  donderdag 28 december 2023 @ 13:25:09 #21
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211794656
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 08:31 schreef MegaKonijn het volgende:

[..]

Jeetje, dat is wel erg veel alles bij elkaar. Ben je van alles goed hersteld? Sta je nu onder extra controle ivm de pre-eclampsie?
  donderdag 28 december 2023 @ 13:27:18 #22
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211794693
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 12:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
In het kader van 'it takes a village' vind ik dit echt geniaal. O+
  Moderator donderdag 28 december 2023 @ 16:11:12 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211798067
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 19:57 schreef Nolita het volgende:

[..]
Scherp! Is nu volgens bij Nanukerst, maar ik kan de op niet meer wijzigen helaas.
Ik heb het aangepast :)

Als er nog zwangeren in de OP willen, stuur me dan even een DM :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_211807344
Nog 3 dagen wachten tot we weten wat het geslacht is. Ben heel erg benieuwd, vandaag het gender reveal vuurwerk opgehaald. Leuke manier om het op die manier te kunnen doen.

Ik hoop een meisje, maar heb de naam van de jongen "verzonnen". Mijn vriendin hoopt een jongen, maar heeft de naam van het meisje verzonnen. Dus wat dat betreft is het een win-win situatie.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_211808472
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 13:25 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Jeetje, dat is wel erg veel alles bij elkaar. Ben je van alles goed hersteld? Sta je nu onder extra controle ivm de pre-eclampsie?
Het heeft een hele tijd geduurd, maar ik ben redelijk hersteld :) Ik denk nu wel erg vaak aan de vorige zwangerschap en hoe ik me toen voelde.. da's wel pittig.

Er komt inderdaad extra controle. Donderdag gaan we naar de verloskundige om alles weer even door te nemen en het plan bespreken. Ik zit weer bij dezelfde praktijk, dat maakt me wel wat rustiger.
  vrijdag 29 december 2023 @ 16:26:40 #26
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211820232
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 00:09 schreef MegaKonijn het volgende:

[..]
Het heeft een hele tijd geduurd, maar ik ben redelijk hersteld :) Ik denk nu wel erg vaak aan de vorige zwangerschap en hoe ik me toen voelde.. da's wel pittig.

Er komt inderdaad extra controle. Donderdag gaan we naar de verloskundige om alles weer even door te nemen en het plan bespreken. Ik zit weer bij dezelfde praktijk, dat maakt me wel wat rustiger.
Met welke termijn had je de PE? Ik heb twee keer heftig hellp gehad en volg nu het vasculair zorgpad in het MUMC, gericht op zwangerschappen na een eerdere hellp of pe. Er ligt een vrij duidelijk plan met aanbevelingen voor deze groep vrouwen, waaronder gebruik van bepaalde medicatie. Mogelijk dat een en ander wel afhangt van hoe het de eerdere keer verliep, dat weet ik niet zo goed. Fijn dat je een goed gevoel hebt bij je zorgverleners, dat scheelt al de helft.
pi_211867071
Volgens mij voelde ik haar vandaag eindelijk O+.
pi_211872494
Leuk smart ass!
Bijna 30 weken hier. Ik leef naar m’n verlof.
Ben zo blij dat ik met 34 weken stop
Mijn lichaam begint zwaar te protesteren, mn bekken trekt het niet meer
pi_211872738
Gaat snel dan he! Nog ruim een maandje. Wel naar van je bekken, hopelijk wordt het in elk geval niet erger en kun je tijdens je verlof wat rustiger aan doen.
pi_211880165
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 23:21 schreef Kiid het volgende:
Nog 3 dagen wachten tot we weten wat het geslacht is. Ben heel erg benieuwd, vandaag het gender reveal vuurwerk opgehaald. Leuke manier om het op die manier te kunnen doen.

Ik hoop een meisje, maar heb de naam van de jongen "verzonnen". Mijn vriendin hoopt een jongen, maar heeft de naam van het meisje verzonnen. Dus wat dat betreft is het een win-win situatie.
En?!
pi_211882078
quote:
17s.gif Op maandag 1 januari 2024 15:11 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
En?!
Het is een meisje <3

Heel mooi moment geweest! Rond een uur of 9 zijn we met de hele groep naar buiten gegaan. Mijn oom was de enige die het wist en heeft toen de juiste vuurwerk box gepakt. We hadden uiteraard een blauwe/roze, maar van de buitenkant identiek aan elkaar dus het was een verrassing tot het laatste moment.

Ik wilde ook graag een meisje al is het cliché waar dat een goede gezondheid het belangrijkste is, meisje of jongen maakt eigenlijk niet uit...
Dag knapste man van FOK!
pi_211882417
Ah wat leuk, gefeliciteerd! O+ Nog een meisje erbij in dit topic! Gezondheid is natuurlijk het allerbelangrijkste, maar een voorkeur hebben voor een bepaald geslacht mag gewoon hoor. Dat had mijn vriend ook na twee meiden, maar die is ondertussen helemaal content met het idee dat hij voor altijd een girl dad blijft :P.
pi_211882556
quote:
10s.gif Op maandag 1 januari 2024 17:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ah wat leuk, gefeliciteerd! O+ Nog een meisje erbij in dit topic! Gezondheid is natuurlijk het allerbelangrijkste, maar een voorkeur hebben voor een bepaald geslacht mag gewoon hoor. Dat had mijn vriend ook na twee meiden, maar die is ondertussen helemaal content met het idee dat hij voor altijd een girl dad blijft :P.
Dankjewel en lief dat je ernaar vraagt!

Beiden hebben zo hun leuke kanten natuurlijk. Dit jaar wordt in ieder geval een jaar zoals geen ander voor ons, haha.
Dag knapste man van FOK!
pi_211883065
Lily, vervelend dat je zo'n last hebt. Gelukkig komt je verlof in zicht nu.

Ik ga met 35 weken met verlof. Deze week heb ik vrij, daarna nog 7 weekjes werken. Enerzijds denk ik dat ze snel gaan, anderzijds voel ik me al zo mega dat ik me afvraag hoe ik er over 8 weken bij loop haha.

Heerlijk gevoel hè smartass.
Ik had afgelopen weekend een keer, best lang, dat ze zich helemaal leek uit te rekken. Voelde haar links en rechts in mijn zij duwen. Duurde even voor ik kon gaan slapen.
We mogen morgen terug voor herkansing 3d echo, wel wat van het snoetje gezien vorige week maar ze had continu haar armen, handjes en/of navelstreng ervoor waardoor het beeld wat minder scherp werd. Ben benieuwd of ze zich nog wat beter wil laten zien. O+

En leuk kiid, ook een meisje. O+
pi_211884149
Gefeliciteerd kiid, een meisje!
@Smartass: herkenbare gevoelens van je vriend ;) hier hetzelfde maar dan omgekeerd. 2 jongetjes hier. Ik had btw bij de eerste meer moeite dat het geen meisje was dan nu omdat het uiteraard gewoon erg leuk werd.

Nu de 2e ook een jongen is en ik mijn 1e zoon zo leuk vind denk ik: oh dat wordt genieten.

Enige waar ik nog aan denk is dat ik hoop dat mijn schoondochters me later bij mijn kleinkinderen laten haha. Ik heb het gevoel dat als het je dochter is dat je toch dichterbij staat. Dat is met mijn moeder vs mijn schoonmoeder in ieder geval wel zo. Hebben jullie dat ook?
pi_211894424
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤️❤️
Dag knapste man van FOK!
pi_211894490
Bij ons niet, maar dat is misschien ook omdat mijn moeder iets verder weg woont en niet 123 bij ons kan zijn.
Schoonmoeder en mijn vader wonen dicht in de buurt dus zij zijn 'vaak' bij de kinderen O+

Ik verwacht weer een jongetje bij ons, een kwartetje haha.
Geen voorkeur voor geslacht, als hij/zij maar gezond bij ons mag komen O+
pi_211895081
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2023 16:26 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Met welke termijn had je de PE? Ik heb twee keer heftig hellp gehad en volg nu het vasculair zorgpad in het MUMC, gericht op zwangerschappen na een eerdere hellp of pe. Er ligt een vrij duidelijk plan met aanbevelingen voor deze groep vrouwen, waaronder gebruik van bepaalde medicatie. Mogelijk dat een en ander wel afhangt van hoe het de eerdere keer verliep, dat weet ik niet zo goed. Fijn dat je een goed gevoel hebt bij je zorgverleners, dat scheelt al de helft.
Met 31 weken begon ik me heel beroerd te voelen, maar zat ik steeds op de grens met m'n waarden. Bij 37 weken er overheen. Fijn dat er een duidelijk plan is! Gaat het goed? Bij mij hebben ze het de vorige keer gehad over medicatie tegen de hoge bloeddruk, maar of dat wordt doorgezet hoor ik donderdag waarschijnlijk.

OT: Merk dat ik de laatste dagen erg moe en geprikkeld ben. Veel hoofdpijn weer ook. De middagdutjes van onze zoon pak ik dus ook mee. Lekker knus samen in bed :)

Trouwens, tijdens de feestdagen zwanger zijn en het nog niet kunnen/willen vertellen is knap lastig, haha. Volgens mij heeft iedereen het al door :')
pi_211912381
Vandaag gaat onze zoon voor het allereerst naar de opvang en daarna gaan vriend en ik door naar de eerste afspraak bij de verloskundige. Ik ben benieuwd of en wat er te zien is.

Ik weet niet waar ik zenuwachtiger voor ben; de opvang of de verloskundige :')
pi_211913338
Hier begint het ook allemaal op te schieten, m'n vriendin is morgen exact 31 weken. Had het ergens hiervoor in het topic al gezegd geloof ik, maar we wonen nog niet samen. 26 oktober hebben we wel de sleutel gekregen van een woning, dus de afgelopen paar maanden was ons schema werken - klussen - slapen en niet veel meer dan dat. Zat ook veel tegen, maar komend weekend is het eindelijk zo ver en gaan we verhuizen.
Nog even een paar weken alleen in het huis om te settelen dus. Ben er wel aan toe om klaar te zijn met dat klussen, want ik vind er geen zak aan en dan kan ik weer uitslapen in het weekend zo lang dat nog kan :P

Mijn vriendin heeft ook best wel goed meegedaan met dat klussen nog, ze is heel snel moe maar heeft verder eigenlijk nergens last van. Wel moet ik inmiddels helpen met veters strikken :D

Op eerste kerstdag hebben we wel een pretecho gedaan met alle grootouders, dat was erg leuk! Het kindje is erg bewegelijk en ik kan het aan de buitenkant heel goed voelen en soms zelfs zien bewegen. Enige is dat het al sinds het begin in stuit ligt en niet echt aanstalten maakt om te draaien, dus we moeten nog even nadenken over de bevalling.

Verder weten we nog niet wat het is en dat willen we graag zo houden! De babykamer heeft inmiddels een groene muur en een zwart ledikant/commode, dus vooralsnog is het een neutrale :Y)
We hebben ook al wat neutrale kleertjes, maar als we weten wat het is gaan we wel wat accenten doen die passen bij een jongen of meisje. Mijn vriendin hoopt op een meisje zodat ze jurkjes kan gaan kopen _O-

quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2024 17:06 schreef Kiid het volgende:

[..]
Het is een meisje <3

Heel mooi moment geweest! Rond een uur of 9 zijn we met de hele groep naar buiten gegaan. Mijn oom was de enige die het wist en heeft toen de juiste vuurwerk box gepakt. We hadden uiteraard een blauwe/roze, maar van de buitenkant identiek aan elkaar dus het was een verrassing tot het laatste moment.

Ik wilde ook graag een meisje al is het cliché waar dat een goede gezondheid het belangrijkste is, meisje of jongen maakt eigenlijk niet uit...
Mooi man, gefeliciteerd!
pi_211915109
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2024 07:50 schreef MegaKonijn het volgende:
Vandaag gaat onze zoon voor het allereerst naar de opvang en daarna gaan vriend en ik door naar de eerste afspraak bij de verloskundige. Ik ben benieuwd of en wat er te zien is.

Ik weet niet waar ik zenuwachtiger voor ben; de opvang of de verloskundige :')
Allebei spannend!
pi_211922921
Hoe ging het megakonijn? Is zeker een spannende dag!
pi_211956122
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 10:17 schreef _Lily_ het volgende:
Hoe ging het megakonijn? Is zeker een spannende dag!
De opvang ging in ieder geval goed! Hij had er niet heel veel moeite mee toen we weg gingen. Wel was ie tussendoor even verdrietig geweest en had ie ons lopen zoeken. Toen we hem kwamen ophalen wilde ie niet mee naar huis, dus ik denk dat ie het wel naar z'n zin had :p

De echo was niet erg duidelijk. We weten niet precies hoe ver ik ben.. we zagen een vruchtzakje, maar dat was het eigenlijk. Er leek wel een aanleg te zitten, maar dat kon ze niet met zekerheid zeggen. De 15e moet ik terug en dan hebben we hopelijk meer duidelijkheid. We hopen maar dat we te vroeg waren voor een echo.
pi_211982297
Hier een goede nipt en 13 weken echo O+
Ik meende een jongetje te zien maar de echoscopiste zei dat een meisje er bij dit termijn hetzelfde uitziet.
Dus toch maar een geslachtsecho gepland voor over 2 weken, ben toch wel heel benieuwd haha.
  woensdag 10 januari 2024 @ 15:15:13 #45
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_211983960
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 23:10 schreef MegaKonijn het volgende:

[..]
De opvang ging in ieder geval goed! Hij had er niet heel veel moeite mee toen we weg gingen. Wel was ie tussendoor even verdrietig geweest en had ie ons lopen zoeken. Toen we hem kwamen ophalen wilde ie niet mee naar huis, dus ik denk dat ie het wel naar z'n zin had :p

De echo was niet erg duidelijk. We weten niet precies hoe ver ik ben.. we zagen een vruchtzakje, maar dat was het eigenlijk. Er leek wel een aanleg te zitten, maar dat kon ze niet met zekerheid zeggen. De 15e moet ik terug en dan hebben we hopelijk meer duidelijkheid. We hopen maar dat we te vroeg waren voor een echo.
Oh, dat is niet de echo waar je op hoopt natuurlijk -O- Ik duim dat jullie gewoon erg vroeg waren en de 15e goed nieuws krijgen!
pi_211993136
Ik sluit me aan bij Nanukerst, hopelijk krijgen jullie de 15e een mooie echo te zien, MegaKonijn!

Ik meende me te herinneren dat er ook ud’s in januari waren, maar dat heb ik blijkbaar verkeerd onthouden. Wel een kort lijstje zo hoor.

Hoe gaat het verder met iedereen?
pi_211993851
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 14:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ik sluit me aan bij Nanukerst, hopelijk krijgen jullie de 15e een mooie echo te zien, MegaKonijn!

Ik meende me te herinneren dat er ook ud’s in januari waren, maar dat heb ik blijkbaar verkeerd onthouden. Wel een kort lijstje zo hoor.

Hoe gaat het verder met iedereen?
Hier gaat alles goed. Afgelopen week druk was shoppen voor de babykamer & aanvullende spullen.

De kinderwagen vind ik nog lastig. Die hadden we eigenlijk ook al gekocht nav een enthousiaste medewerker, maar nadat we reviews ervan lazen bij thuiskomst sprongen de tranen in de ogen. Alles lijkt hetzelfde...
Dag knapste man van FOK!
pi_211994121
Ja lastig is dat, er zijn ook zoveel opties natuurlijk en veel lijkt wel op elkaar denk ik.
pi_211994449
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 15:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ja lastig is dat, er zijn ook zoveel opties natuurlijk en veel lijkt wel op elkaar denk ik.
Ja, precies dat. Al die wagens lijken op elkaar :+. Je bent toch al snel bang een miskoop te doen. Tenminste, dat heb ik dan.

Maar met mijn vriendin gaat het erg goed. Deze week is zelfs haar sondevoeding slang eruit gehaald aangezien ze weer zelfstandig kan eten.

Nu is het alleen even afwachten of ze voldoende kan aansterken voor een natuurlijke bevalling. Ze heeft 4 maanden enkel op bed gelegen en nu sinds een week of 4 is ze weer mobiel, maar echt iets doen of langer dan een halfuur lopen is nog erg vermoeiend. Dus dat zullen we nog eens moeten overleggen met het ziekenhuis
Dag knapste man van FOK!
pi_211994492
Ah wat fijn zeg! Dat is wel echt een grote stap vooruit! Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat haar conditie echt een klap heeft opgelopen door zo lang immobiel te zijn geweest ja. Maar eens rustig kijken hoe het gaat en dan een plan maken :Y. In elk geval is dit wel echt positief nieuws!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')