Ah die.quote:
Ja vraag me wel af waar het vandaan komt, gezien deze verder alleen in 2015 erin stondquote:Op maandag 25 december 2023 18:13 schreef Gretzl het volgende:
Waar heeft Robin S de bonus eigenlijk aan te danken?
Lekker dansplaatje wel [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat wist ik nietquote:Op maandag 25 december 2023 18:13 schreef mario390 het volgende:
weet je dat de original van
rote klied uit oostenrijk is?
Ooooh, ik verwar haar blijkbaar nog steeds met Caroline Brouwer. Dan wordt het vooral hoog tijd dat ze terugkeert op de line-up! (en mij een gunst doet door Phoebe en Boygenius ook op de keuzelijst te zetten).quote:Op maandag 25 december 2023 18:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze heeft al 2x meegedaan in 2020 en 2021!
Ja, ik begreep van m'n vrienden daar dat ze er in de weken voor oudejaarsdag wel naar luisteren, maar dat het een veel minder collectief gebeuren is dan de Top 2000 bij ons. Vooral voor de doorgewinterde StuBru-fan dus. In Vlaanderen hebben ze ook geen Tijdloze-café of iets dergelijksquote:Op maandag 25 december 2023 18:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die ze inmiddels tot ruim 2200 (!) nrs hebben opgerekt
Welke?quote:Op maandag 25 december 2023 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iedereen kopieert van mij, maar heeft volgens mij niet door dat ik 1 nummer heb overgeslagen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Zoiets vermoedde ik al.quote:Op maandag 25 december 2023 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Origineel van Earth and Fire
Met een hele sloot aan Michael van Gerwensquote:Op maandag 25 december 2023 18:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het is ook Paul McCartney, want die komt hierna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |