Ja, leuk clubliedje van vroegah, maar niet echt voor de lijstquote:
Ik word er ook wel blij van.quote:Op maandag 25 december 2023 18:06 schreef Gretzl het volgende:
Zelfs hier is Frank Ocean dus de grote onbekende![]()
Op zich ook weer niet heel gek gezien de heel geringe airplay
[ afbeelding ]
Voor mij een van de leukste binnenkomers dit jaar![]()
Over dj's gesproken die niet tot de uitverkorenen behoren, ik hoopte dat Carolien Borgers deze editie eindelijk haar debuut mocht maken. Zij had vorig jaar (by far) het mooiste dj stemlijstje in 25 jaar Top 2000, met o.a.:quote:Op maandag 25 december 2023 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is Frank van t Hof nou nog steeds vooral t hulpje van djs?
Ja, net zoals De Tijdlozequote:Op maandag 25 december 2023 18:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
De Top2000 zou leuker zijn als de lijst niet bekend was en je gewoon elk uur verrast wordt door de nummers van dat uur.
Ze heeft al 2x meegedaan in 2020 en 2021!quote:Op maandag 25 december 2023 18:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Over dj's gesproken die niet tot de uitverkorenen behoren, ik hoopte dat Carolien Borgers deze editie eindelijk haar debuut mocht maken. Zij had vorig jaar (by far) het mooiste dj stemlijstje in 25 jaar Top 2000, met o.a.:
Arlo Parks - Caroline
Cassandra Jenkins - Hard Drive 💛💙
Frank Ocean - Thinking Bout You![]()
Kan Tempest - Firesmoke
Madison Cunningham - Anywhere![]()
Perfume Genius - Hood 🙇
Phoebe Bridgers - Graceland Too [ afbeelding ]
Regina Spektor - Us 🧡
Sufjan Stevens - Chicago ♡
Taylor Swift feat. Bon Iver - Evermore 💕
The National - I Need My Girl 💙💙💙
Yeah Yeah Yeahs - Maps ♥️
Jawel johquote:Op maandag 25 december 2023 18:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, leuk clubliedje van vroegah, maar niet echt voor de lijst
Was het gewoon met je eensquote:Op maandag 25 december 2023 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iedereen kopieert van mij, maar heeft volgens mij niet door dat ik 1 nummer heb overgeslagen![]()
![]()
* OscarMopperkont is te lui om het op te zoeken, maar zal waarschijnlijk wel met je eens zijnquote:Op maandag 25 december 2023 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iedereen kopieert van mij, maar heeft volgens mij niet door dat ik 1 nummer heb overgeslagen![]()
![]()
Dat ene van Martijn G.quote:Op maandag 25 december 2023 18:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is te lui om het op te zoeken, maar zal waarschijnlijk wel met je eens zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |