Allerliefste maantjequote:
Smoesjesquote:Op maandag 25 december 2023 19:29 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Owhhh ik zag jou posts helemaal nietik let meestal alleen op de quotes
Maar LOVIE!!![]()
![]()
neeeee !!quote:Op maandag 25 december 2023 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Smoesjes![]()
Hi beetje een leuke kerst?
Ook lekker, even uit rusten voor de drukte van morgenquote:Op maandag 25 december 2023 19:31 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
neeeee !!
Ja mijn kerst is wel oke, tot nu toe lekker rustig, morgen word druk![]()
Hoe is het bij jou??
Nu klaar met alles?quote:Op maandag 25 december 2023 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook lekker, even uit rusten voor de drukte van morgen![]()
Goed, gisteren en vandaag kerst gevierd
Aahh dan kan jij nu uit rustenquote:Op maandag 25 december 2023 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook lekker, even uit rusten voor de drukte van morgen![]()
Goed, gisteren en vandaag kerst gevierd
Gelukkig wel.. een paar dagen normaal en dan oud&nieuw 🎆quote:
Daar grootse plannen voor?quote:Op maandag 25 december 2023 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig wel.. een paar dagen normaal en dan oud&nieuw 🎆
Ja gezellig en lol gehadquote:Op maandag 25 december 2023 19:37 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Aahh dan kan jij nu uit rustenwas het leuk?
Totaal niet?quote:
Nog geen plannen, dus waarschijnlijk thuis. Of misschien met een paar vriendenquote:Op maandag 25 december 2023 19:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Totaal niet?
Jij wel of lekker thuis met een drankje en tv..?
Ook gezellig toch..quote:Op maandag 25 december 2023 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog geen plannen, dus waarschijnlijk thuis. Of misschien met een paar vrienden
Zeker. Liever met wat vrienden dan ergens op een groot feestquote:
quote:Op maandag 25 december 2023 22:04 schreef Sally het volgende:
Goh, hier was het zowaar een keer fatsoenlijk, en gezellig ook nog.
We hebben ook nog gezellig een paar potjes rummikubben gedaan!
Komt niet vaak voor, tussen mij en mn vader is meestal haat en nijdquote:
Ohw, dan is het wel eens fijn dat het nu goed gingquote:Op maandag 25 december 2023 22:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor, tussen mij en mn vader is meestal haat en nijd
Rummikubquote:Op maandag 25 december 2023 22:04 schreef Sally het volgende:
Fijn dat het een keer anders konquote:Op maandag 25 december 2023 22:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor, tussen mij en mn vader is meestal haat en nijd
Wat fijn en gezelligquote:Op maandag 25 december 2023 22:04 schreef Sally het volgende:
Jaajaa. Mn hoofd denkt dat het nog ochtend isquote:
Ah, je hebt een sterke bak koffie nodig.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaajaa. Mn hoofd denkt dat het nog ochtend is
Koffiequote:Op dinsdag 26 december 2023 12:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, je hebt een sterke bak koffie nodig.
* gebrokenglas schenkt een sterke mok koffie vol voor Sally ☕
Nou, hier mn 2e bakkie inmiddels. Ik leef weerquote:Op dinsdag 26 december 2023 12:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, je hebt een sterke bak koffie nodig.
* gebrokenglas schenkt een sterke mok koffie vol voor Sally ☕
Jezelf eens lekker trakteren!quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:31 schreef Lovely het volgende:
Ik heb een kerst donut met milka chocolade melk
Yep liep toch langs de winkel en had het koudquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jezelf eens lekker trakteren!
Gelijk heb je hoor. Ik heb daarnet ook een heerlijk appeltaartje meegenomen. 🍰quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep liep toch langs de winkel en had het koud
Is ook lekkerquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor. Ik heb daarnet ook een heerlijk appeltaartje meegenomen. 🍰
Ik een heerlijk koud patertje gepaktquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor. Ik heb daarnet ook een heerlijk appeltaartje meegenomen. 🍰
Hey Harrie, ook goede dagen (gehad)?quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik een heerlijk koud patertje gepakt
Heerlijk eenzaam thuis uitgeslapen en bier gedronkenquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey Harrie, ook goede dagen (gehad)?
Ja, uitslapen is ook wel een keer fijn.quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heerlijk eenzaam thuis uitgeslapen en bier gedronkenmij hoor je niet klagen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 26 december 2023 14:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, uitslapen is ook wel een keer fijn.Gewoon rustig aan paar koude patertjes net zoals andere dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen reden om te gaan zuipen of dronken te worden
Vakantie dus gewoon rustig aan![]()
Ik heb speculaasjes en warme chocomel met slagroomquote:Op dinsdag 26 december 2023 14:31 schreef Lovely het volgende:
Ik heb een kerst donut met milka chocolade melk
Eerst koud worden?quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:54 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb speculaasjes en warme chocomel met slagroom![]()
Gelukkig eerst gewandeld
Koud worden?quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Eerst koud worden?
Al valt het reuze mee vandaag, toch?
Lekker uitgewoeid?quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Terug van een dagje Zeeland
Ook lekkerquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:54 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb speculaasjes en warme chocomel met slagroom![]()
Gelukkig eerst gewandeld
Met je ouders in Zoutelande?quote:Op dinsdag 26 december 2023 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Stiggiequote:Op dinsdag 26 december 2023 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee ik had naturel speculaasquote:Op dinsdag 26 december 2023 15:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Vooral als er ook aanmadelschaafsel op zit
Ik ook maar erg koud brr..
Nou hier wel koud puur door de wind..quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:06 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ik had naturel speculaas![]()
Temperatuur viel mee, wel behoorlijke woei.
Het is inmiddels al bijna avond.quote:Op dinsdag 26 december 2023 12:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaajaa. Mn hoofd denkt dat het nog ochtend is
Hier om ca 18 uur nog gourmet/steengrillen!quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is inmiddels al bijna avond.
Dit waren de kerstdagen alweer. Straks nog effe knallen en dan zitten we in 2024.![]()
Nee, dat hebben we gister al gedaan. 1x is genoeg.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier om ca 18 uur nog gourmet/steengrillen!![]()
![]()
Ja, heerlijkquote:
Smakelijk voor straksquote:Op dinsdag 26 december 2023 16:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja gaat zijn gangetje.
Zo gourmetten
Hier nog bezig!quote:
Is niet echt een toetjequote:
Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 26 december 2023 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is niet echt een toetje
Ik welquote:
Gezelligquote:
Hmmmm, knien!quote:nu nog aan het wachten tot de konijn gaar isruikt wel al goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Lang niet meer gedaan, poolen![]()
[..]
Hmmmm, knien!
Ik ga bijna wekelijks poolenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt wel leuk om te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen 9 ball dat is een variant die het nog leuker maakt.
jaa 2 lieve floppies liggen lekker in de pan met sauswordt weer een latertje met eten vandaag.
had je lekker gegeten? las dat je ging gourmetten en steengrillen jammie ookToematen lover
quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:57 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Ik ga bijna wekelijks poolenEcht wel leuk om te doen
Ah, lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen 9 ball dat is een variant die het nog leuker maakt.
jaa 2 lieve floppies liggen lekker in de pan met sauswordt weer een latertje met eten vandaag.
had je lekker gegeten? las dat je ging gourmetten en steengrillen jammie ook
Ja, hier ook lekker gegeten! (tweede ronde nu zo'n beetje)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, lekker.
Ja, hier ook lekker gegeten! (tweede ronde nu zo'n beetje)
Ja, even uitbuiken gedaan. En dan nu de restanten bakken en als we zin hebben, nog verorberenquote:
Ja. Wacht maar tot je leest wat ze gaat etenquote:
Al gezien.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja. Wacht maar tot je leest wat ze gaat eten
oei helmmeneer houdt van nijntjes?quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja. Wacht maar tot je leest wat ze gaat eten
Konijntjes zijn liefquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:03 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
oei helmmeneer houdt van nijntjes?
snitch you
Ja eh... jij zette het niet in een spoiler, ik nog welquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:03 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
oei helmmeneer houdt van nijntjes?
snitch![]()
Vrolijk rondhupsend vind ik ze ook liefquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Konijntjes zijn lief
En ja voor sommige smakelijk
kwist niet dat hier teerhartige persoontjes komen ookquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja eh... jij zette het niet in een spoiler, ik nog wel![]()
Jep, zonde idd!quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:05 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Vrolijk rondhupsend vind ik ze ook lief![]()
![]()
mjah deze lagen al in een plastic bakjeook zonde om dan weg te gooien
Daarom, ieder zijn meugquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:05 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Vrolijk rondhupsend vind ik ze ook lief![]()
![]()
mjah deze lagen al in een plastic bakjeook zonde om dan weg te gooien
quote:
Ach jaaaaa...quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom, ieder zijn meug
quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach jaaaaa...
Kusje d'rop?![]()
[ afbeelding ]Hoezo? Ik vind het niet ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Gelukkig dan maar!quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het niet erg
quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach jaaaaa...
Kusje d'rop?![]()
[ afbeelding ]WaaropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toematen lover
Daarop!quote:
Mochtie zelf kiezenquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Mochtie zelf kiezen......................
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toematen lover
quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:28 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]Hahaha - jij weet meer van Stiggy dan ik...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha - jij weet meer van Stiggy dan ik...?
quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:28 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]Sow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Oh... je ontkent niet...?!quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:55 schreef greysbones het volgende:
Tis 2 dagen kerst en ik mis weer van alles
Dat stig een navel fetish heeftquote:
Tja, wou je nog DM'en maar dacht, die ga ik niet storenquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:55 schreef greysbones het volgende:
Tis 2 dagen kerst en ik mis weer van alles
Owww is dat je excuus om ons niet te vertellen van je nieuwste aanwinstquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tja, wou je nog DM'en maar dacht, die ga ik niet storen
Nja, wel bijzonder.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat stig een navel fetish heeft
En dat een rode toemaat dat weet
Welke nieuwe aanwinst?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Owww is dat je excuus om ons niet te vertellen van je nieuwste aanwinst
Hallo Gianniquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, wel bijzonder.
Hallo grijsje!
Ik deed even editquote:
Niet dat ik weet, en ik ken mezelf toch wel beter dan wie ookquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat stig een navel fetish heeft
En dat een rode toemaat dat weet
Dat hopen we dan maarquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, en ik ken mezelf toch wel beter dan wie ook
Stig knows bestquote:
Zag een grappige fotoquote:
Deed dat bij het kerstdiner dit jaarquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zag een grappige foto
Iemand was in zijn duurste kleding naar het kerst diner gekomen
Zijn race kleding
Inclusief helm
Moest meteen aan jou denken
Jij was hetquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deed dat bij het kerstdiner dit jaar
Ja, ze zeiden dat ik het duurste wat ik had aan moest trekken.quote:
Naaaaahhhhquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ze zeiden dat ik het duurste wat ik had aan moest trekken.
Ik had er nog wel een stropdas bij.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naaaaahhhh
Ze zeiden ook nog eens hetzelfde
Ty greys, jij ook!quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:10 schreef greysbones het volgende:
@:Sally
@:Thestigsdutchcousin
@:Gianni61
@:Derrabbit
@:Freshfruit
@:Lovely
@:M_O_O_N
@:Gebrokenglas
@:TOT
@:Anoniempjes
@:Esf1gamer
@:Nizno
@:Hemarookworst
@:Suzi1
@:Schakeltopia
@:Aardbeienmoes
@:Ebinas
@:Whuzz
@:McGrath
En iedereen van wie ik de tag niet meer precies weet
A bowtie!quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had er nog wel een stropdas bij.
Pviewwwquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had er nog wel een stropdas bij.
I knowquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:31 schreef Sally het volgende:
[..]
A bowtie!Love it! Well dressed
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Lovkequote:
Ja, wel wat gewicht erbijquote:
Schnell gaan vasten, je moet 1 januari weer langzame oude omaatjes auto's gaan testen!quote:Op woensdag 27 december 2023 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, wel wat gewicht erbij
En jij?
Dat is uit mijn contract geschraptquote:Op woensdag 27 december 2023 09:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schnell gaan vasten, je moet 1 januari weer langzame oude omaatjes auto's gaan testen!
Oh je hebt op de weegschaal gestaan?quote:Op woensdag 27 december 2023 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, wel wat gewicht erbij
En jij?
Je mag nu helemaal niks meer testenquote:Op woensdag 27 december 2023 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is uit mijn contract geschrapt
Nee maar ik voel hetquote:Op woensdag 27 december 2023 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh je hebt op de weegschaal gestaan?
Ja heerlijk gegeten en het was gezellig
Vast welquote:Op woensdag 27 december 2023 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee maar ik voel het
Dadelijk even lichamelijke arbeid doen, wellicht helpt dat wat
Boodschappen doen, jij nog plannen?quote:Op woensdag 27 december 2023 10:01 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Gmorgen lovely
Nog iets op de planning vandaag?
Heel lijstje nogquote:Op woensdag 27 december 2023 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Boodschappen doen, jij nog plannen?
Een heel lijstjequote:
Ojee, red je het vandaag om alles af te strepenquote:
Jup heel lijstje met to do dingen die niet kleiner wordt als ik op de bank blijfquote:Op woensdag 27 december 2023 10:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een heel lijstje![]()
![]()
Tevens goedes morgens tomaatje
Niet als ik hier blijf hangenquote:Op woensdag 27 december 2023 10:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee, red je het vandaag om alles af te strepen
Nou hup aan de slagquote:Op woensdag 27 december 2023 10:11 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Niet als ik hier blijf hangen
Inderdaad grauw weer
quote:Op woensdag 27 december 2023 10:27 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
Om 12 uur ga ik lijstjes dingen doen. Wekker gezet
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 27 december 2023 10:27 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
Om 12 uur ga ik lijstjes dingen doen. Wekker gezet
Dus jij gelooft ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Rip neef konijnquote:Op woensdag 27 december 2023 10:07 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Jup heel lijstje met to do dingen die niet kleiner wordt als ik op de bank blijf![]()
Heb vriendjes of fam van jou nog in de koelkast liggen voor straks
quote:Op woensdag 27 december 2023 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus jij gelooft ook niet
Heeft niks met geloven te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik red het altijd
Toematen lover
Nog 3minquote:Op woensdag 27 december 2023 11:28 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Heeft niks met geloven te maken.
Ik red het altijd
Sallykequote:
Gaat vast lukkenquote:
Ja helaas, dat moet je aan @rodetoemaat vragenquote:Op woensdag 27 december 2023 16:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat is er morgenik lees eigenlijk nooit meer dan 3 posts terug
Ah dat klinkt idd als een fijne kerstquote:Op woensdag 27 december 2023 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ja!![]()
Lieverds op kerstbrunch gehad, gepuzzeld, gewandeld, serie afgekeken.
Uitgeslapen.
Jaaa!quote:Op woensdag 27 december 2023 19:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat klinkt idd als een fijne kerst
Ja was gezellig en lekker gegetenquote:Op woensdag 27 december 2023 19:43 schreef maily het volgende:
[..]
Jaaa!
Hopelijk had jij ook een fijne kerst.
En… hoe is het gegaanquote:Op woensdag 27 december 2023 11:28 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Heeft niks met geloven te maken.
Ik red het altijd
Ik nietquote:Op woensdag 27 december 2023 20:09 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
morguh dus van alles doen nog
Uhuquote:Op woensdag 27 december 2023 20:11 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ik vandaag, achteraf, ook niet![]()
Grijsquote:
Mistte je me?quote:
Ja graag of niet hoorquote:Op woensdag 27 december 2023 20:20 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Wat is dat voor een koninklijk zwaaitje
Iedereen hierquote:Op woensdag 27 december 2023 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Grijs
[..]
Mistte je me?![]()
I'll take thatquote:
temperamentje voor een trage braboquote:Op woensdag 27 december 2023 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja graag of niet hoor
Ik heb ook een leven buiten Fokquote:Op woensdag 27 december 2023 20:23 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
temperamentje voor een trage brabo
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ook een leven buiten Fok
Zou beetje sneu zijn als dat niet zo wasquote:Op woensdag 27 december 2023 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ook een leven buiten Fok
Dag mevrouw grijsquote:
Ik ben ook wijs, maar ik was het nietquote:Op woensdag 27 december 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik ken een heel wijs persoon
Die vanmiddag ook zoiets zei
bewijs of het is niet gebeurdquote:Op woensdag 27 december 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik ken een heel wijs persoon
Die vanmiddag ook zoiets zei
Niet zo brutaal he, anders kom ik ketchup van je makenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:25 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Zou beetje sneu zijn als dat niet zo was
Ik in ieder geval niet meer.quote:
zo'n grote uitspraak over jezelf zeggenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben ook wijs, maar ik was het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toematen lover
Ow Owquote:Op woensdag 27 december 2023 20:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet meer.
Alles goed daar?
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:26 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
zo'n grote uitspraak over jezelf zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet zo brutaal he, anders kom ik ketchup van je maken"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet zo brutaal he, anders kom ik ketchup van je maken
quote:
Oh jawel hoor, ik ben alleen niet meer up. Ik lig op de bankquote:Op woensdag 27 december 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow Ow
Hier wel
Maar bij jou dus niet ?
Dat checken we dan wel!quote:Op woensdag 27 december 2023 20:27 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben niet geschikt om ketsjoep van te maken
Owwwwwquote:Op woensdag 27 december 2023 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Oh jawel hoor, ik ben alleen niet meer up. Ik lig op de bank
Misschien welquote:Op woensdag 27 december 2023 20:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat checken we dan wel!
quote:
WE checken helemaal nxquote:Op woensdag 27 december 2023 20:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat checken we dan wel!
Goeie!quote:
Oh jij komt uit DTSquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:32 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]Iedereen met verstand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Of...quote:
I like how you think.quote:
Altijdquote:Op woensdag 27 december 2023 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I like how you think.
quote:
Schatten van mijn hart julliequote:
Kom dan maar eens hierheen, dan laat ik je eens zien hoe dirty het kan wordenquote:
Weer naar brabolandquote:Op woensdag 27 december 2023 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom dan maar eens hierheen, dan laat ik je eens zien hoe dirty het kan worden
Ik snap dat het eng is om naar mooiere provincies te gaan, maar ik woon in een nog mooiere en modernere provinciequote:
Je woont in Gelderlandquote:Op woensdag 27 december 2023 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap dat het eng is om naar mooiere provincies te gaan, maar ik woon in een nog mooiere en modernere provincie
Grijs moet een tweede huis hier hebbenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap dat het eng is om naar mooiere provincies te gaan, maar ik woon in een nog mooiere en modernere provincie
Eet jij wel genoeg worteltjes?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Grijs moet een tweede huis hier hebben
Jawel. Mijn opmerking geld nog steeds.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:46 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Eet jij wel genoeg worteltjes?
sloeg niet op grijs mijn opmerkingquote:Op woensdag 27 december 2023 20:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jawel. Mijn opmerking geld nog steeds.
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Schatten van mijn hart jullie
Dat weet ikquote:Op woensdag 27 december 2023 20:49 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
sloeg niet op grijs mijn opmerking
Ik ken alleen ome grijsquote:Op woensdag 27 december 2023 20:49 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
sloeg niet op grijs mijn opmerking
al bijna 3 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 28 december 2023 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al bijna 3 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zo lang al !!!
GianniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Behoorlijk jaquote:Op donderdag 28 december 2023 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stiggayyyyy
Ow nee dat staat raaarrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |