Denk dat Van den Ende-producties een hoop centjes heeft betaald om deze domeinnaamrechten van onlogisch af te kopen.quote:Op maandag 25 december 2023 14:59 schreef Szura het volgende:
40-45.nl, die site moet hier populair zijn
quote:Op maandag 25 december 2023 15:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welke? Of vind je het hele uur kut?
Niet moeilijk om die te rakenquote:Op maandag 25 december 2023 15:03 schreef Zorro het volgende:
Van Gerwen gaat op zijn tegenstander mikken hoor ik.
Ja dat mag dus niet.
Yep, dat zijn nou eenmaal de te redden nummers (die vorig jaar richting plek 2000 stonden).quote:
Ik wil vooral een paar kutkoters die niks in dat café te zoeken hebben zien stuiteren als al die randdebielen door dat café heen hupsen.quote:Op maandag 25 december 2023 15:03 schreef TommyL0204 het volgende:
Straks even de cafecam aan. Kijken hoe smakeloos dit land is
John Cage zegt hoi.quote:Op maandag 25 december 2023 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snollebollekes, als leegheid muziek zou zijn zou het interessanter zijn dan Snollebollekes.
En dit jaar weer...quote:Op maandag 25 december 2023 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, dat zijn nou eenmaal de te redden nummers (die vorig jaar richting plek 2000 stonden).
Bij Hoevelaken linksaf!quote:Op maandag 25 december 2023 15:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Zelfs nu nog file bij Hoevelaken
De A1 is echt mensonterend.
Jij bent een persoon met een bijzondere wil.quote:Op maandag 25 december 2023 15:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wil vooral een paar kutkoters die niks in dat café te zoeken hebben zien stuiteren als al die randdebielen door dat café heen hupsen.
Het café staat dus op steigers hè, bovenop de diepte van de Beeld & Geluid-ravijnen.
Valt mij nog mee hoeveel er gestegen zijn van mijn stemlijst:quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2023 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn lijstje even tegen het licht gehouden. Het valt me niet tegen, ik had erger verwacht.
16x gestegen (inclusief 1 nieuwe binnenkomer)
17x gedaald (inclusief 3 lijstverlaters die wel in de Extra 500 stonden)
2x lijst niet gehaald (waarvan 1 nog nooit in lijst en 1 ooit in lijst)
In totaal zijn de 29 liedjes die zowel in de lijst van vorig jaar als dit jaar staan 486 plaatsen gezakt, gemiddeld 17 plaatsen per liedje.
Tot zover mijn reddingsstemlijstje van dit jaar.SPOILER: Stemlijst DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Over 1812 doen we er inderdaad beter het zwijgen toe.quote:Op maandag 25 december 2023 15:00 schreef tufkac het volgende:
Op de kast en het nummer wat ik niet ga noemen na best een leuk uurtje
quote:Op maandag 25 december 2023 15:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Over 1812 doen we er inderdaad beter het zwijgen toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |