Jeremy >> Blackquote:Op maandag 25 december 2023 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is inderdaad beter dan bijvoorbeeld Black wat mij betreft.
Hebben we liever Mark Knoflook of Eric Klaplong?quote:
Knopflerquote:Op maandag 25 december 2023 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben we liever Mark Knoflook of Eric Klaplong?
Hangt van de versie van hun liedje af, welquote:Op maandag 25 december 2023 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen meneer klaplong. Goede gitarist, lul van een vent.quote:Op maandag 25 december 2023 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slow hand Ericquote:Op maandag 25 december 2023 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind hier niet zoveel aan, ze hebben wel beter.quote:Op maandag 25 december 2023 14:48 schreef tufkac het volgende:
En eigenlijk is dit wel gewoon goed, natuurlijk
Je kan ook gewoon Knopfler Clapton Sting en Collins bij elkaar zetten.quote:Op maandag 25 december 2023 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind alle originelen van J.J. Cale beter.quote:Op maandag 25 december 2023 14:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen meneer klaplong. Goede gitarist, lul van een vent.
quote:
Ik zelfs van de nummers die Clapton van zichzelf gecoverd heeft het origineel beterquote:Op maandag 25 december 2023 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind alle originelen van J.J. Cale beter.
Oh echt? Ik voel me een beetje stuck in een moment waar ik niet uitkan, zeg maarquote:Op maandag 25 december 2023 14:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eén van de weinige U2-nummers die ik wel kan aanhoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |