EU=/= Europa, Nederland blijft altijd een land in Europaquote:Op maandag 25 december 2023 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet lang meer.
Geert haalt Nederland uit Europa.
Want dan liggen we ineens in Azie?quote:Op maandag 25 december 2023 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet lang meer.
Ja maar dat weet Geert niet.quote:Op maandag 25 december 2023 13:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
EU=/= Europa, Nederland blijft altijd een land in Europa
Haha, succes daarmeequote:Op maandag 25 december 2023 13:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet lang meer.
Ik ben Johan.quote:
Geen kunstquote:Op maandag 25 december 2023 13:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paul, Simon en hun Afrikaanse vrienden
Graceland is een prima plaat, maar buiten de titeltrack en Call Me Al niet op losse nummers stemmen svpquote:Op maandag 25 december 2023 13:45 schreef Zorro het volgende:
Paul Simon heeft zoveel prima nummers.
En dan staat deze boembeloe erin
Ja dank je, die mislukte mij om er een still van te maken. Vreselijk "Kijk ons op tv zijn"-volk. Ik deed dit 10 jaar geleden een keertje met een lullig klein papiertje 'Kijk, hier (Pijl) is mijn moeder die niet op tv wil". Vol in beeld natuurlijkquote:
Dit dus! Het begint hier met deze vreselijke aftakeling.quote:Op maandag 25 december 2023 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
Opeens allemaal bordjes,doe dat lekker thuis.
Ik ben daar niet per sé op tegen. Krijgen we dan beter weer?quote:Op maandag 25 december 2023 13:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want dan liggen we ineens in Azie?
Liever 50 Ways of Late In The Evening en zulks.quote:Op maandag 25 december 2023 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Graceland is een prima plaat, maar buiten de titeltrack en Call Me Al niet op losse nummers stemmen svp
moskee?quote:Op maandag 25 december 2023 13:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kut oproep tot gebed komt boven de Top 2000 uit
Wel beter eten.quote:Op maandag 25 december 2023 13:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben daar niet per sé op tegen. Krijgen we dan beter weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |