ONZ / [ronde 64 Het Dodetopicspel #14817] fijne kerst!quote:Op maandag 25 december 2023 13:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het klinkt nog steeds Turks voor me
Ja over Harry Styles heb ik m'n mening ook flink moeten herzien. Ik dacht ooit dat het een talentloos kwalletje was. Dat denk ik nu niet meer.quote:Op maandag 25 december 2023 13:41 schreef Tussle266 het volgende:
Goed dat die jongens allemaal een andere kant op zijn gegaan.
Hebben best wel leuke solo carrières inderdaadquote:Op maandag 25 december 2023 13:41 schreef Tussle266 het volgende:
Goed dat die jongens allemaal een andere kant op zijn gegaan.
Ik vind ze allemaal prima geland.quote:Op maandag 25 december 2023 13:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja over Harry Styles heb ik m'n mening ook flink moeten herzien. Ik dacht ooit dat het een talentloos kwalletje was. Dat denk ik nu niet meer.
Waar komt het dan in een keer vandaan hè? Zes jaar geleden was het ook niet goed genoeg, hoezo nu dan wel?quote:Op maandag 25 december 2023 13:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
dit had er 6 jaar na dato niet per se in gehoeven
Nederland is een..quote:Op maandag 25 december 2023 13:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waar komt het dan in een keer vandaan hè? Zes jaar geleden was het ook niet goed genoeg, hoezo nu dan wel?
Nieuwe hits enzo, maar wel raar dat deze ineens populairder is dan Nice To Meet Yaquote:Op maandag 25 december 2023 13:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waar komt het dan in een keer vandaan hè? Zes jaar geleden was het ook niet goed genoeg, hoezo nu dan wel?
Die er dan weer gek genoeg allemaal niet in staan.quote:Op maandag 25 december 2023 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niall is best leuk maar niet dit nummer, dit is vrij niksig. On The Loose, Heaven, Meltdown en Nice To Meet Ya zijn gewoon prima popsongs
Robby Hyman op keyboard. Eric Bazilian schreef time after time meequote:
Niet lang meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |