Ik heb helemaal niks onderin mijn scherm of krijg je dat niet op je telefoon?quote:Op maandag 25 december 2023 13:51 schreef djenneke het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom ik onderin mijn scherm hier als hetero, echt heel hetero vrouw allemaal naakte AI pictures van vrouwen te zien krijg? En beter nog: Hoe krijg ik daar wat interessanters?
Strani, je houdt je nu wel een keer in hè!quote:Op maandag 25 december 2023 13:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je naar aanleiding van deze post niet zeker drie grappig bedoelde dickpics in je DM krijgt weet ik het ook niet meer!
Dat weet ik niet, ik zit op mijn laptopquote:Op maandag 25 december 2023 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks onderin mijn scherm of krijg je dat niet op je telefoon?
South Park heeft een hele goeie poging ondernomen. He just IS a piece of shit!quote:Op maandag 25 december 2023 13:53 schreef Strani het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Bono verbannen zou moeten worden uit de Top 2000 en eigenlijk gewoon uit alles.
quote:Op maandag 25 december 2023 13:53 schreef Strani het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Bono verbannen zou moeten worden uit de Top 2000 en eigenlijk gewoon uit alles.
Gaat ie daar niet stuk van?quote:Op maandag 25 december 2023 13:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik zit op mijn laptop
Altijd tegen jou.quote:Op maandag 25 december 2023 13:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nu onderweg met ons ma naar mijn ouders, vanavond gourmetten. Ik ging uit van een kerstlunch
Je kunt ook te ver gaanquote:
Ik denk:quote:Op maandag 25 december 2023 13:51 schreef djenneke het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom ik onderin mijn scherm hier als hetero, echt heel hetero vrouw allemaal naakte AI pictures van vrouwen te zien krijg? En beter nog: Hoe krijg ik daar wat interessanters?
Origineel of de cover?quote:Op maandag 25 december 2023 13:54 schreef Zorro het volgende:
Dan hoor ik liever Blinded By The Light
quote:Op maandag 25 december 2023 13:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee dank u, dat bedoelde ik dan toch niet
You are number SIX!quote:
Draai je telefoon om, dan staan ze bovenin je schermquote:Op maandag 25 december 2023 13:51 schreef djenneke het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom ik onderin mijn scherm hier als hetero, echt heel hetero vrouw allemaal naakte AI pictures van vrouwen te zien krijg?
jaquote:
Ik kan het niet Billy, het is sterker dan ikquote:Op maandag 25 december 2023 13:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Strani, je houdt je nu wel een keer in hè!
Brucequote:Op maandag 25 december 2023 13:54 schreef Zorro het volgende:
Dan hoor ik liever Blinded By The Light
Als ik op de computer kijk krijg ik wel altijd links naar de Vrijmibabes, ik weet niet of je dat bedoelt?quote:Op maandag 25 december 2023 13:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die kan daar tegen ja?quote:Op maandag 25 december 2023 13:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |