Tegen Patrick is het ook lastig praten.quote:Op maandag 25 december 2023 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
zeg dit niet tegen patrick swayze
Ook niks mis mee als je daar van houdt.quote:Op maandag 25 december 2023 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
slangtaal voor een orgie met hetzelfde geslacht
quote:Op maandag 25 december 2023 13:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
In de jaren 80 kon ook echt niemand dansen hè
Oh nee, dit is Toto, niet Bono... de race engineerquote:
Is dat leuk?quote:Op maandag 25 december 2023 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Grote ontmoetingen van scouts over de hele wereld.
Nobody puts Swayze in a corner.quote:Op maandag 25 december 2023 13:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat word sowieso lastig, die is al 14 jaar dood.
Als je naar aanleiding van deze post niet zeker drie grappig bedoelde dickpics in je DM krijgt weet ik het ook niet meer!quote:Op maandag 25 december 2023 13:51 schreef djenneke het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom ik onderin mijn scherm hier als hetero, echt heel hetero vrouw allemaal naakte AI pictures van vrouwen te zien krijg? En beter nog: Hoe krijg ik daar wat interessanters?
City of (blinding) lightsquote:Op maandag 25 december 2023 13:52 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wat heeft PSV hiermee te maken? Klinkt niet echt als een voetbal anthem.
Inderdaadquote:Op maandag 25 december 2023 13:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een vd overbodige U2s in de lijst
Werd wel eens gedraaid toen ze een soort van lichtshow startte vlak voor dat de spelers het veld opkwamenquote:Op maandag 25 december 2023 13:52 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wat heeft PSV hiermee te maken? Klinkt niet echt als een voetbal anthem.
Nee dank u, dat bedoelde ik dan toch nietquote:Op maandag 25 december 2023 13:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je naar aanleiding van deze post niet zeker drie grappig bedoelde dickpics in je DM krijgt weet ik het ook niet meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |