Door Marc Dutrouxquote:Op maandag 25 december 2023 10:19 schreef Zorro het volgende:
Nou daar ben ik dan.
Eens kijken hoeveel maar bagger dit jaar weer oplevert. Ik vrees het ergste.
Maar goed, we beginnen met een positieve instelling
Bij dit nummer is John Lennon vermoord toch?
quote:Op maandag 25 december 2023 10:20 schreef Zorro het volgende:
Nou vooruit misschien moet ik het anders doen.
HALLOOOOOOOO![]()
![]()
Woonde hij op 1870 ja?quote:Op maandag 25 december 2023 10:19 schreef Zorro het volgende:
Nou daar ben ik dan.
Eens kijken hoeveel maar bagger dit jaar weer oplevert. Ik vrees het ergste.
Maar goed, we beginnen met een positieve instelling
Bij dit nummer is John Lennon vermoord toch?
Maar wel liever Karin dan Ted-Janquote:
ikniequote:Op maandag 25 december 2023 10:20 schreef Zorro het volgende:
Ja ben ik er net krijgen we dit.
Wie is er dood?
Ja daar vraag je me wat.quote:
Gaan we al stofzuigen?quote:Op maandag 25 december 2023 10:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Skip dan maar alvast naar Flowers van Miley
je weet dat die dingen af en toe een nieuwe batterij nodig hebben hequote:Op maandag 25 december 2023 10:21 schreef CindieY het volgende:
Afstandsbediening van m'n kastje overleden, dus net met het kastje zelf naar de juiste zender gezaptGelukkig hoeft ie niet op een andere zender de komende dagen.
Dat lucht opquote:
Omdat RADIO 2 in het verleden wel eens strooide met HOOFDLETTERS.quote:Op maandag 25 december 2023 10:20 schreef MadMaster het volgende:
Waarom staat DAKOTA in de lijst van @:pino112 in hoofdletters?
Net als PANAMA straks?
Iets met plaatsaanduidingen?
quote:Op maandag 25 december 2023 10:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een nummer van Marco B met dezelfde titel zou heel anders klinken
Zin in!quote:Op maandag 25 december 2023 10:22 schreef hollandia02 het volgende:
Nog 2 liedjes en erna Ronde jaaaaaaaa
Ja ben er uiteindelijk ook mee gestopt, gebruik nu gewoon deze: https://cms-assets.nporad(...)023.pdf?v=1702626632quote:Op maandag 25 december 2023 10:22 schreef LTVDK het volgende:
Die 'nu live' functie werkt weer vlekkeloos op de site he
Die had ik al vervangen, alleen de volumeknoppen werken nogquote:Op maandag 25 december 2023 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat die dingen af en toe een nieuwe batterij nodig hebben he
ik luister gewoon met vertraging via hey google... is makkelijker, dan lees ik alvast dat een nummer komt en hoef ik de pdf of excel niet te openenquote:Op maandag 25 december 2023 10:22 schreef LTVDK het volgende:
Die 'nu live' functie werkt weer vlekkeloos op de site he
Dat gaan we eerst nog doen bij Kwien op #221.quote:
hahahahhaa ow dus, wat voor kassie is het?quote:Op maandag 25 december 2023 10:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die had ik al vervangen, alleen de volumeknoppen werken nog
Knufquote:Op maandag 25 december 2023 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze valt nu wel even heel slecht trouwens, dit had graag gemogen als ik weer thuis was geweest.
(Of diep in de nacht)
quote:Op maandag 25 december 2023 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze valt nu wel even heel slecht trouwens, dit had graag gemogen als ik weer thuis was geweest.
(Of diep in de nacht)
jaaaaaaa, ben benieuwd welke.quote:Op maandag 25 december 2023 10:22 schreef hollandia02 het volgende:
Nog 2 liedjes en erna Ronde jaaaaaaaa
quote:Op maandag 25 december 2023 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
(Of diep in de nacht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |