Dat sowieso. Ik komt hier al wat jaren.quote:
Jas pleite is heel herkenbaar.Net als fietsen en phones.quote:Op maandag 25 december 2023 04:44 schreef Dagoduck het volgende:
EVEN VENTILEREN:
GODVERDOMME VIER KILOMETER NAAR HUIS GEFIETST IN MIJN T-SHIRT OMDAT MIJN JAS PLEITE WAS IN DE KROEG.
AAAARGGHH
Dus, ja, rest van de week lekker online, heb ik dat probleem niet.
(Avond was best leuk hoor verder)
Qua temperatuur is het gelukkig vrij zacht op dit moment.quote:Op maandag 25 december 2023 04:44 schreef Dagoduck het volgende:
EVEN VENTILEREN:
GODVERDOMME VIER KILOMETER NAAR HUIS GEFIETST IN MIJN T-SHIRT OMDAT MIJN JAS PLEITE WAS IN DE KROEG.
AAAARGGHH
Dus, ja, rest van de week lekker online, heb ik dat probleem niet.
(Avond was best leuk hoor verder)
Zo blij dat ik mijn ouwe meuk-jas aan heb gedaan. Al was het wel mijn lekkere ouwe-meuk-jas. Oja, en mijn vest. Godverdomme.quote:Op maandag 25 december 2023 04:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jas pleite is heel herkenbaar.Net als fietsen en phones.
Viel me alles mee. Maar KUT.quote:Op maandag 25 december 2023 04:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Qua temperatuur is het gelukkig vrij zacht op dit moment.
Ooit een keer gehad dat ik weer in de kroeg kwam en de baas mee meenam naar een hok wat volhing met jassen.Hij wist precies welke van mij was.quote:Op maandag 25 december 2023 04:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo blij dat ik mijn ouwe meuk-jas aan heb gedaan. Al was het wel mijn lekkere ouwe-meuk-jas. Oja, en mijn vest. Godverdomme.
quote:Op maandag 25 december 2023 04:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga lekker slapen, zonder wekker. Ik geloof het allemaal wel. :w
Hing er ook vol met jassen, ik vroeg nog of ik eentje kon lenen (zei nog dat ik hem morgenochtend meteen terug zou brengen). Wilde hij niet aan.quote:Op maandag 25 december 2023 04:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit een keer gehad dat ik weer in de kroeg kwam en de baas mee meenam naar een hok wat volhing met jassen.Hij wist precies welke van mij was.
Sleep well Dagoquote:Op maandag 25 december 2023 04:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga lekker slapen, zonder wekker. Ik geloof het allemaal wel. :w
Wel een kleintje?quote:Op maandag 25 december 2023 04:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sleep well Dago![]()
Ik wens je een niet al te grote kater toe
Nee, gewoon een frisse Dago bij het ontbijt (en het rest van deze T2000-week). Zonder Dago wordt het sowieso lastig om in de buurt te komen van oude recordsquote:
Ik heb de telefoon aangehouden en in mijn slaap wat nummers gehoord. Toen even uit, en toen weer een paar. En verdomd, heb in ieder geval The Thrill is Gone en Love Shack net gehoordquote:Op maandag 25 december 2023 01:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Holy shit. Ik heb even in de lijst gespiekt en tot 6:00 zijn er maar een paar nummers die ik ga missen die ik jammer vind, maar de rest vind ik allemaal zozo of ken ik gewoon niet. Sorry voor mijn smaak:
One Vision - Queen
Je Loog Tegen Mij - Drukwerk
The Thrill Is Gone - B.B. King
Love Shack - The B-52's
Als De Zon Schijnt - André van Duin
Vanaf 6:00 komen er wel weer een paar meer dus misschien schakel ik dan in. Joe.
Mensen, ik doe deruit voor vannacht
En nu André van Duinquote:Op maandag 25 december 2023 05:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kanonnen, IK BEN ER WEER
[..]
Ik heb de telefoon aangehouden en in mijn slaap wat nummers gehoord. Toen even uit, en toen weer een paar. En verdomd, heb in ieder geval The Thrill is Gone en Love Shack net gehoord
Het moest echt zo zijn, ik wist niet meer hoelaat ie zou komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |