Oh, mijn geheugen stelt me weer teleur. Deze zat heel vaak in 1900 nogwat dacht ik.quote:Op maandag 25 december 2023 01:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Diesel - Sausolito Summernight 1987 (-367)
10cc?quote:Op maandag 25 december 2023 01:13 schreef ok01 het volgende:
Hoe noem je het als je bijna klaar komt van een plaat
Gewoon in aluminiumfolie rollenquote:Op maandag 25 december 2023 01:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb gewaxht tot mevrouw Pippen naar bed was om cadeaus in te pakken. Dat is nu zover, maar ik heb stiekem al best veel gedronken en ben bang om met een schaar in de weer te gaan nu
Je bent wel echt een strijderquote:Op maandag 25 december 2023 01:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
een van de dingen die ik wel mis van drank, je kan soms melig zijn om de domste dingen
pas maar op. voor je het weet knip je er een centimeter afquote:Op maandag 25 december 2023 01:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb gewaxht tot mevrouw Pippen naar bed was om cadeaus in te pakken. Dat is nu zover, maar ik heb stiekem al best veel gedronken en ben bang om met een schaar in de weer te gaan nu
2007 zelfs 2000quote:Op maandag 25 december 2023 01:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh, mijn geheugen stelt me weer teleur. Deze zat heel vaak in 1900 nogwat dacht ik.
quote:Op maandag 25 december 2023 01:14 schreef PippenScottie het volgende:
Oh, nou, ik vind je nog steeds een kroonprins danquote:Op maandag 25 december 2023 01:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
helaasch. Heb stiekem nog wat doorgezopen. In augustus ben ik medicatie gaan nemen waardoor ik geen drank meer kan drinken. Daarna is het helemaal naar 0. Het was een soort last resort maar goed, het is me nu gelukt
Dat las ik ookquote:Op maandag 25 december 2023 01:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom las ik dat Pippen gewaxed was door mevr Pippen?
Ik ben half Arubaans, ik kan wel wat missenquote:Op maandag 25 december 2023 01:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
pas maar op. voor je het weet knip je er een centimeter af
dank, het is soms even niet anders hequote:Op maandag 25 december 2023 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh, nou, ik vind je nog steeds een kroonprins dan
Je las wat je wilde lezenquote:Op maandag 25 december 2023 01:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom las ik dat Pippen gewaxed was door mevr Pippen?
quote:Op maandag 25 december 2023 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben half Arubaans, ik kan wel wat missen
Cadeaus inpakken in bed? Dat wordt een hete bedoeling.quote:Op maandag 25 december 2023 01:14 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |