Van wat ik er van weet is xtc ook veel meer bepaald door set en setting.quote:Op maandag 25 december 2023 01:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb zoiets met xtc. Velen worden spraakzaam en hyper maar ik word er erg in mezelf gekeerd (op een goeie manier) en dromerig van. Ik vibe dan liever op de muziek dan dat ik wil kletsen. en van wiet klets ik juist echt heel veel

Daar word ik dus helemaal raar van.quote:Op maandag 25 december 2023 01:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel eens ritalin proberen

Dat heb ik met Michael Jacksonquote:Op maandag 25 december 2023 01:40 schreef hollandia02 het volgende:
Van elke dooie artiest staat prince wel hoog waarvan ik eigenlijk een concert zal willen bezoeken

Je bent welkom! En je zou niet de eerste FOK!ker zijn die ik bovenaan de lijst zet, zodat je snel aan de beurt bent.quote:Op maandag 25 december 2023 01:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit zou ik dan wel weer in een gaybar doen

Zo kwam ik er kinda achter dat ik ADHD had.quote:Op maandag 25 december 2023 01:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heb dat gesnoven (ja serieus). Was iets leuker dan coke maar een beetje hetzelfde effect.
Ik heb echt veel gebruikt in mijn vroege 20s

Oh?quote:Op maandag 25 december 2023 01:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien tijd voor een nieuw speeltje

U ook.quote:

Niks mis met ADHD hebben.quote:Op maandag 25 december 2023 01:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan weet ik of ik ADHD heb

Eerst moed indrinken eyquote:Op maandag 25 december 2023 01:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je bent welkom! En je zou niet de eerste FOK!ker zijn die ik bovenaan de lijst zet, zodat je snel aan de beurt bent.

Dat heb ik met Queen (maar dan zonder Adam en met Freddie uiteraard)quote:Op maandag 25 december 2023 01:40 schreef hollandia02 het volgende:
Van elke dooie artiest staat prince wel hoog waarvan ik eigenlijk een concert zal willen bezoeken

Correct, maar vermoedend dat ik het heb, wil ik eigenlijk wel weten hoe een brein is van "normale" mensenquote:

Dag dame.quote:

quote:Op maandag 25 december 2023 01:43 schreef datismijnmening het volgende:
Kerstavond met Cruella overleeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |