quote:Op maandag 25 december 2023 01:39 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik zeg dit elk jaar bij Dire Straits
Ik heb dat met ritalin.quote:Op maandag 25 december 2023 01:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb zoiets met xtc. Velen worden spraakzaam en hyper maar ik word er erg in mezelf gekeerd (op een goeie manier) en dromerig van. Ik vibe dan liever op de muziek dan dat ik wil kletsen. en van wiet klets ik juist echt heel veel
quote:Op maandag 25 december 2023 01:39 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik zeg dit elk jaar 29 keer bij Dire Straits
Blijft de enige artiest waarvoor ik uren buiten in de rij heb gestaanquote:Op maandag 25 december 2023 01:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoor toch liever andere nummers van hem , en het liefst live funky style
Maar ja beetje lastig
Niet doen lieverd.quote:Op maandag 25 december 2023 01:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel eens ritalin proberen
heb dat gesnoven (ja serieus). Was iets leuker dan coke maar een beetje hetzelfde effect.quote:Op maandag 25 december 2023 01:40 schreef ieniminimuis het volgende:
misschien tijd voor een nieuw speeltjequote:
Dan moet je zorgen dat ADHD krijgtquote:Op maandag 25 december 2023 01:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee. Hij draagt dat ding al een jaar of 7quote:Op maandag 25 december 2023 01:40 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik de enige die dat Nep-Bono brilletje wilt slaan of?
Van wat ik er van weet is xtc ook veel meer bepaald door set en setting.quote:Op maandag 25 december 2023 01:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb zoiets met xtc. Velen worden spraakzaam en hyper maar ik word er erg in mezelf gekeerd (op een goeie manier) en dromerig van. Ik vibe dan liever op de muziek dan dat ik wil kletsen. en van wiet klets ik juist echt heel veel
Daar word ik dus helemaal raar van.quote:Op maandag 25 december 2023 01:40 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |