Dit kan niet.quote:Op maandag 25 december 2023 01:36 schreef Isorden het volgende:
Ik zie net dat Out in the fields ook gewoon ruim 200 plekken is gezakt en er dus waarschijnlijk volgend jaar ook weer roemloos uit gaat donderen
het is het ook gewoon niet waard. het duurt veel te kort en het wordt vooral recreatief gebruikt (althans in mijn vriendengroep) om wat wakker te blijven na een paar uur zuipen zodat je kan doorborrelen/feesten. Op zichzelf is het, tja.quote:Op maandag 25 december 2023 01:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nope, zal het ook nooit doen.
Ook niet om te proberen, zelfde geldt voor pilletjes etc.
Oh tering, blij dat je ervan af bent gekomenquote:Op maandag 25 december 2023 01:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nouuuu.. ik kreeg een hersenbloeding dus ik moest wel.
Ja die heeft sowieso bij bepaalde klasses drugs een compleet andere reactie dan anderen, heel apartquote:
respect man!quote:Op maandag 25 december 2023 01:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben er 11 jaar zwaar verslaafd aan geweest, nu 8 jaar clean.
Daar moet vast wel een bepaalde oorzaak voor zijnquote:Op maandag 25 december 2023 01:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja die heeft sowieso bij bepaalde klasses drugs een compleet andere reactie dan anderen, heel apart
Dat is ook het nare ervan inderdaadquote:Op maandag 25 december 2023 01:37 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vond het altijd wel lekker.alleen het is zo fucking duur.
ik schat in dat we die nog een paar keer gaan zienquote:Op maandag 25 december 2023 01:38 schreef MTheBassman het volgende:
Hier komt mijn jaarlijkse 'sorry, heb echt niks met Prince.'
Vast wel, maar zelf weet 'ie het ook nietquote:Op maandag 25 december 2023 01:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
Daar moet vast wel een bepaalde oorzaak voor zijn
Ik zeg dit elk jaar bij Dire Straitsquote:Op maandag 25 december 2023 01:38 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op maandag 25 december 2023 01:39 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik zeg dit elk jaar bij Dire Straits
Niet "de" Dire Straits zeggen +1quote:Op maandag 25 december 2023 01:39 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets met xtc. Velen worden spraakzaam en hyper maar ik word er erg in mezelf gekeerd (op een goeie manier) en dromerig van. Ik vibe dan liever op de muziek dan dat ik wil kletsen. en van wiet klets ik juist echt heel veelquote:Op maandag 25 december 2023 01:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja die heeft sowieso bij bepaalde klasses drugs een compleet andere reactie dan anderen, heel apart
Probeer een dag in te ruimen om je te verdiepen in zijn nummers. Ik heb er ook niet zoveel mee, maar hij is gewoon een muzikale genie.quote:Op maandag 25 december 2023 01:38 schreef MTheBassman het volgende:
Ik hoor toch liever andere nummers van hem , en het liefst live funky stylequote:Op maandag 25 december 2023 01:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat heerlijk dat dit toch een Top 2000 klassiekert is geworden.
Al is het wss de laatste keer.
Goed om te weten.quote:Op maandag 25 december 2023 01:39 schreef ok01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |