ja, ik. Vond er geen reet aan. Ik hou niet van oppeppende drugs, ik heb meer met dingen als xtc of wiet.quote:Op maandag 25 december 2023 01:34 schreef ok01 het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ooit cocaïne gebruikt?
Ik een keer, was geen aanrader
Present.quote:Op maandag 25 december 2023 01:34 schreef ok01 het volgende:
Ja ik had echt precies hetzelfdequote:Op maandag 25 december 2023 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, ik. Vond er geen reet aan. Ik hou niet van oppeppende drugs, ik heb meer met dingen als xtc of wiet.
Nope, zal het ook nooit doen.quote:Op maandag 25 december 2023 01:34 schreef ok01 het volgende:
Sleep well beastquote:Op maandag 25 december 2023 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
OP![]()
We zijn er nog steeds, maar ik ga het FOK!-schip voor vanavond voortijdig verlaten. Tot 6:00 maar een paar klappers die ik helaas mis (en waarschijnlijk dit jaar voor het laatst erin), maar ach.
Goedenacht allen![]()
Wat goed! Respectquote:Op maandag 25 december 2023 01:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben er 11 jaar zwaar verslaafd aan geweest, nu 8 jaar clean.
Ja maar niet vaakquote:Op maandag 25 december 2023 01:34 schreef ok01 het volgende:
Heb gelachen. Was alleen zo weer "over" .quote:
Heel begrijpelijkquote:Op maandag 25 december 2023 01:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nope, zal het ook nooit doen.
Ook niet om te proberen, zelfde geldt voor pilletjes etc.
Ik ookquote:Op maandag 25 december 2023 01:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb gelachen. Was alleen zo weer "over" .
Vond MDMA leuker.
Mee eensquote:Op maandag 25 december 2023 01:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb gelachen. Was alleen zo weer "over" .
Vond MDMA leuker.
Vriend van mij heeft een keer bij hem thuis een lijntje gesnoven na 4 dagen festival, hij leek nog vermoeider te zijn erna dan ervoorquote:Op maandag 25 december 2023 01:34 schreef ok01 het volgende:
Nouuuu.. ik kreeg een hersenbloeding dus ik moest wel.quote:
Ah dat is wel bijzonderquote:Op maandag 25 december 2023 01:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft een keer bij hem thuis een lijntje gesnoven na 4 dagen festival, hij leek nog vermoeider te zijn erna dan ervoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |