deze week zit ik nauwelijks in andere topicsquote:Op maandag 25 december 2023 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koens.
Altijd gezellig de top2000 maar het topic volg ik niet altijd. Geniet gewoon altijd vooral van de beelden, de berichtjes in beeld enzo. Blije mensen.
Ik kijk met name naar fok, staat meer aan voor de titel van het liedje en de statistiekjes.quote:Op maandag 25 december 2023 00:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik kijk liever niet naar het cringy publiek in het café
quote:Op maandag 25 december 2023 00:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga slapen
Tot later deze eerste kerstdag
![]()
![]()
zekerquote:Op maandag 25 december 2023 00:58 schreef Hamlapjes het volgende:
Zullen er vieze oude mannetjes in het café nu kijken of er nog wat leuke hertjes hun hand opsteken?
en dit jaar hadden we zowaar een mix die leuk wasquote:Op maandag 25 december 2023 00:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ha dank u! Laatste keer zo vroeg was twee jaar geleden, bij mijn toenmalige vriendin. Verdomd, tweede keer dat men me hier melancholisch laat worden.
De Top 2000 is voor mij altijd een moment van terugkijken. 2 jaar geleden zat ik in een goeie relatie met een leuke dame, die helaas wel 2,5 uur treinen bij mij vandaan woonde (in Wehl, achter Arnhem, bij Doetinchem). Toen heb ik om middernacht mijn oortjes ingedaan en 's nachts geluisterd naar de Arens-mix, het drama van Inkelen en natuuuuurlijk het forumtopic open
Die gaat er morgen af..quote:
Edje is een fenomeen.quote:Op maandag 25 december 2023 00:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In deze categorie wil ik graag opperen: Miley Cyrus. En Ed Sheeran.
In je eigen Zweedse huisquote:Op maandag 25 december 2023 00:59 schreef Evenstar het volgende:
Top2000 op TV en laptop op schoot met Dallas Cowboys, good times
Nah dan zullen we elkaar wel af en toe tegenkomen.quote:Op maandag 25 december 2023 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze week zit ik nauwelijks in andere topics
Je haalt je enkel er van af? Niet een beetje overdreven?quote:Op maandag 25 december 2023 01:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die gaat er morgen af..helemaal klaar mee.
heldquote:Op maandag 25 december 2023 01:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kwam van de week in mijn archief een foto tegen van 1 van die SMS'jes die om een of andere reden de zender heeft gehaald. Dit was net nadat Matthijs van Nieuwkerk door de omroepen van de tv was gegooid.
"Waar blijven GODVERDOMME DIE CHANSONS??? Groeten Matthijs"
jemig da's wel erg antiekquote:Op maandag 25 december 2023 01:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Top2000 op TV en laptop op schoot met Debbie Does Dallas, good times
1989 Secret Garden Bruce Springsteenquote:
Ook dat nogquote:
Ik houd van accidentially in lovequote:Op maandag 25 december 2023 01:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
1989 Secret Garden Bruce Springsteen
1988 I Don't Want To Talk About It Rod Stewart
1987 Sausolito Summernight Diesel
1986 Accidentally In Love Counting Crows
1985 Into Temptation Crowded House
1984 Met De Vlam In De Pijp Henk Wijngaard
1983 Late In The Evening Paul Simon
1982 Cocaine J.J. Cale
1981 Gold Prince
1980 This Is My Life Shirley Bassey
1979 Missen Zou T. Acda, K. Pappie & R. Sanchez
1978 Beast Of Burden The Rolling Stones
1977 Up Where We Belong Joe Cocker & Jennifer Warnes
1976 No Son Of Mine Genesis
Het voordeel is dat je ook niet weet wat je mist.quote:Op maandag 25 december 2023 01:01 schreef MTheBassman het volgende:
wel een nadeel van zonder lijst luisteren: niet weten wanneer een goed moment is om naar bed te gaan.
Loyaalerdquote:Op maandag 25 december 2023 01:02 schreef BillDauterive het volgende:
"Billie! Ga je naar de Silent Disco in de strandtent? Super gezellig"
"Nee. Nee, ik heb een afspraak met mijn top 2000-FOK! vrienden"
Ik pak nog een biertje
Dat klinkt als songtekst van De Dijkquote:Op maandag 25 december 2023 01:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je ook niet weet wat je mist.
Eenschquote:Op maandag 25 december 2023 01:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd van accidentially in love
Ik ging googelen... krijg ik verdomme de PDF van 2022 voor me. Dacht heel even dat het uur begon met 'Zij' van Marco Borsatoquote:
Dat worden dus dolle dagen?quote:Op maandag 25 december 2023 01:01 schreef MTheBassman het volgende:
wel een nadeel van zonder lijst luisteren: niet weten wanneer een goed moment is om naar bed te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |